Oletko kateellinen minulle? Asiat hyvin kaikinpuolin, töitä riittää ja tilillä reilusti rahaa
Ei velkoja, löytyy omakotitalo ja mökki sun muut. Kaikki itse tienattua.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En. Joudut silti tekemään töitä...
Nii ja minä öllöttelen kotona. En ole edes työtön työnhakija.
Tiedät wen kysymättäkin että suurin osa on kateellisia sulle.
Mulla aikalailla sama tilanne. Tosin mökkiä ei oo eikä tuu koska en halua. Vene löytyy. Merellä sielu lepää.
Toiset on niin köyhiä ettei niillä oo muuta ku rahaa
No en todellakaan ole. Elämäsi vaikuttaa kaikin puolin köyhältä ja tyhjältä, kun sitä pitää tulla jonnekin saatanan vauvapalstalle hehkuttamaan.
Ei mulla ole aikaa jotain kuvitteellista henkilöä miettiä.
Kehu nyt vielä että sinulla on myös ihana puoliso ja kauniit lapset.
En osaa olla ihan arkipäiväisistä asioista kateellinen
En ole kateellinen. Toivottavasti sinulla on kiva elämä.
Et kertonut lainkaan millainen päihdetarjonta sinulla on kotonasi. Riippuu täysin siitä.
En koska tiedän mitä sinulle käy. Samuel vie sinut, vaikka luulit että hän suojelee sinua.
Mulla on riittävä toimeentulo. Mutta jotain sulta tuntuu puuttuvan. Oletko onneton? Yleensä elämäänsä tyytyväisellä ei ole tarvetta sitä tuntemattomille hehkuttaa. Netissä voi sanoa olevansa mitä tahansa.
No en kyllä kehtais leveillä asialla, olen mielummin vaatimaton oma itseni😊
En. Vaikutat yksinäiseltä ihmiseltä.
En ole mutta oletko kateellinen minulle. Olen työtön ja reilusti rahaa on. Olen saanut kultalusikan suoraan käteen kun perin vanhempieni omaisuuden.
En ole. En ole kateellinen kenellekään. Mutta usein ihmisten kateus on jotain aivan sairaan kuvottavaa. Olen hyvätuloinen ja lapseni on kuollut. Kävin joskus keskustelun, missä kommentoin että antaisin vaikka kaiken pois jo lapseni saisin takaisin. Hirmuinen läjä paskaa niskaan ja oikeasti eri mielipiteitä. Ihmiset on vajaita.
En ole kateellinen ja itsellä muuten sama tilanne paitsi töitä ei tarvitse enää tehdä.
Täytyy myöntää että olen kateellinen. Olen työtön ja köyhä.
En. Joudut silti tekemään töitä...