Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan epäillyt, että tuttavasi ei ole lapsensa biologinen vanhempi?

Vierailija
23.03.2007 |

Mun yksi tuttava sai lapsen n. vuosi sitten eikä tämä lapsi näytä edelleenkään yhtään isältään. Jo vauvasta asti olen ajatellut, että mahtaako oikea isä ollakin joku muu. Mitään puhetta ei asiasta ole ollut enkä kehtaa kysyäkään. Yrittivät lasta aika kauan ilmeisesti, voisiko siitä jotain päätellä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asia nyt sulle yhtään kuuluu...

Vierailija
2/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti voi näyttää esimerkiksi isänsä äidiltä kovastikin. Luovutetut sukusolut eivät ole erityisen harvinaisia, eivätkä tietysti luonnonmenetelmilläkään tehdyt " käenpojat."

Tietenkään et ikinä asiasta kysy tai vihjaa, kertovat, jos haluavat. Hirveästi ei tosin kannata välttämättä silmiinsä aina luottaa. Meidänkin lapsia todella monet sanovat minun näköisikseni, vaikka heillä ei ole minulta geenin geeniä vaan luovutetuista munasoluista saaneet alkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittyy kyllä sillä että saanut alkunsa luovutetuilla munasoluilla.

Vierailija
4/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka...

Vierailija
5/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, jota ei parhaalla tahdollakaan saa näyttämään yhtään omilta vanhemmiltaan. Tiedän hänen itsensäkin joskus pohtineen sitä, että hän ei ehkä ole isänsä tytär.

Nämä on niin herkkiä asioita, että parasta on vain pohtia omassa mielessään koskaan ottamatta itse asiaa esille, ellei vastapuoli tuo sitä keskusteluun.

Toisaalta on tehty tutkimuksia, joissa on selvitetty sitä, miten paljon ulkonäön perusteella voivat ihmiset selvittää lähisukulaissuhdetta (valokuvista ihmiset päättelevät esim. kuka on kenenkin lapsi), ja tulokset kertovat, että ihmisen ulkonäön perusteella ei pysty päättelemään sukulaissuhdetta, ts. sukulaiset eivät tunnistettavalla tavalla näytä toisiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme