Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi pinnallisista ihmisistä?

Vierailija
09.06.2025 |

Itse en tykkää pinnallisuudesta. Vaikka terveyden vuoksi ahertamisen ymmärrän. Jokainen meistä näyttää ihmiseltä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen ihminen ei "sukella" pintaa syvemmälle, näkee vain ulkokuoren.

Minulle on aina ollut vähän arvoitus mitä tämä syvällisyys oikein on?  "Perinteisen naisen" näköinen, empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi? Ja jonka jutut kuulostavat yhtä lempeiltä kuin ekstaasia vetänyt ÄitiAmma?

Vierailija
22/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aina ollut vähän arvoitus mitä tämä syvällisyys oikein on?  "Perinteisen naisen" näköinen, empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi? Ja jonka jutut kuulostavat yhtä lempeiltä kuin ekstaasia vetänyt ÄitiAmma?

No ei se nyt ainakaan tuota ole... Suurin haave tulla kosituksi? Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat pinnallisia. Jos katsot vaikka instagram kuvia niin ei se luonne sieltä esille tule vaan pelkkä ulkonäkö.

En usko pätkään siihen ettei ap kotoa löydy yhtään peiliä, joihin hän ei ulos lähtiessään vilkaisisi tai mietti millaisen kuvan sinne somee tosiaan jakaa. 

Vierailija
24/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, miten viimeksi mainittu tähän liittyy?

Vierailija
25/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap...määrittele pinnallinen.

Vierailija
26/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urakeskeisiä naisia haukutaan pinnalliksi eivätkä he ymmärrää elämän perinmäistä tarkoitusta.

- lapseton, tuo itsekäs

Vierailija
27/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka terveyden vuoksi ahertamisen ymmärrän"

Tästä päättelen, että ap viittaa ulkonäköön.

Niin minäkin päättelin, kun ei tuota sen enempää määritellyt. Voihan pinnallisuus olla muutakin. Hyvä esimerkki pinnallisuudesta on tapaamani kolmekymppinen nainen, jonka mielestä muut ihmiset ovat outoja ja huonoja kun eivät juokse vain rahan perässä, ja selostaa aina omituisista ihmissuhdedraamoistaan joita hän omaksi huvikseen kehittelee. Lisäksi hän vielä nyt aikuisenakin välittää kaikista eniten siitä, onko jotenkin suosittu ja hyväksytty muiden silmissä ja onko varmasti kaikki ulkoiset statussymbolit hallussa. Hän itse on mielestään ruma ja lihava (ei todellakaan ole), puhuu jatkuvasti laihduttamisesta ja pitää muita hyvännäköisinä vain jos he ovat laihoja blondeja (tämän vuoksi hän esim. pitää minua hyvänäkin kaverinaan, vaikka meillä ei juuri ole mitään yhteistä oikeasti).

Kaikki tämä on mielestäni pinnallista ja epäkypsää.

Vierailija
28/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urakeskeisiä naisia haukutaan pinnalliksi eivätkä he ymmärrää elämän perinmäistä tarkoitusta.

- lapseton, tuo itsekäs

No on tuo nyt aika kaukaa haettua jos pinnallisuudesta puhutaan.

Vierailija
29/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- lapseton, tuo itsekäs

No on tuo nyt aika kaukaa haettua jos pinnallisuude

Rahan perässä juokseminen ei ole pinnallista?

Vierailija
30/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka terveyden vuoksi ahertamisen ymmärrän"

Tästä päättelen, että ap viittaa ulkonäköön.

Niin minäkin päättelin, kun ei tuota sen enempää määritellyt. Voihan pinnallisuus olla muutakin. Hyvä esimerkki pinnallisuudesta on tapaamani kolmekymppinen nainen, jonka mielestä muut ihmiset ovat outoja ja huonoja kun eivät juokse vain rahan perässä, ja selostaa aina omituisista ihmissuhdedraamoistaan joita hän omaksi huvikseen kehittelee. Lisäksi hän vielä nyt aikuisenakin välittää kaikista eniten siitä, onko jotenkin suosittu ja hyväksytty muiden silmissä ja onko varmasti kaikki ulkoiset statussymbolit hallussa. Hän itse on mielestään ruma ja lihava (ei todellakaan ole), puhuu jatkuvasti laihduttamisesta ja pitää muita hyvännäköisinä vain jos he ovat laihoja blondeja (tämän vuoksi hän esim. pitää minua hyvänäkin kaverinaan, vaikka meillä ei juuri

Minun tuntemani pinnallinen ihminen arvostelee muiden ulkonäköä. Ja ei mitenkään mairittelevasti.

Vierailija
31/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- lapseton, tuo itsekäs

No on tuo nyt aika kaukaa haettua jos pinnallisuude

Itsekkyys ei ole pinnallista?

Vierailija
32/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pinnallisuudesta. Jostain syystä en mitenkään yhdistä sitä automaattisesti ylimielisyyteen tai muuhun mulqvistimaisuuteen.

Useammin "syvälliset" ihmiset ovat rasittavia omissa mehuissaan kiehujia tai jokapaikan angstaajia. Huonoa seuraa.

Vierailija
33/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan perässä juokseminen ei ole pinnallista?

Onhan se, mutta missä tuo muka mainittiin?

Vierailija
34/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on omalta osaltaan joissain asioissa pinnallinen. Turha tehdä itsestää jotenkin erityistä marttyyria.

Vierailija
35/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on omalta osaltaan joissain asioissa pinnallinen. Turha tehdä itsestää jotenkin erityistä marttyyria.

Marttyyrius on narsismin piirre.

Vierailija
36/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet pinnallisuuden ja millä perusteella olet valmis tuomitsemaan ihmisiä sellaisiksi? Oletko itse joku humaaniuden ja epäpinnallisuuden jumalolento?

Vierailija
37/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä todella omituiseksi tämä keskustelu :D

Vierailija
38/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun ihmisiin on selkeästi kalikka kalahtanut, ja olevinaan ovat osanneet päättää aloittajan puolesta, mitä hän pinnallisuudella tarkoitti.

Vierailija
39/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmistä joka määrittelee ihmisen arvon ulkonäön perusteella, lapsellisena.

Vierailija
40/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse tykkään aitoudesta, useat ihmiset ovat liian pinnallisia makuuni. Monet nepsyt varmaan samoilla linjoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän