Sanokaapa rehellisesti kestäisikö itsetuntonne tätä?
Olen viittäkymppiä lähestyvä, pitkässä avioliitossa elävä mies. Parisuhteeni on hyvä, samoin seksielämäni. Vaimoni saa kanssani helposti orgasmeja ja on myös hyvin tyytyväinen seksielämäänsä.
Hankin taannoin vaimolle hyvin paksun dildon, koska tiedän hänen haaveilevan isoista peniksistä (ei ole koskaan sellaista saanut). Olemme tätä nyt muutamia kertoja yhdessä käyttäneet ja havainnot eivät jätä kyllä mitään arvailujen varaan: vaimo saa aivan järkyttävän voimakkaita orgasmeja ilman klitoriksen koskettelua (ei ole aiemmin koskaan lauennut ilman tätä) ja squirttaa siten, että valehtelematta lentää 2 metrin päähän (ei ole koskaan ennen squirtannut).
Sitten kysymykseni: olenko erikoinen kaveri, kun en osaa olla mustasukkainen dildolle siitä, että se tuottaa vaimolle silminnähden huomattavasti voimakkaampia orgasmeja? Olen itse asiassa vain hyvin iloinen, että pystyn tuolla dildolla tuottamaan vaimolle vieläkin suurempaa nautintoa.
Vaimo itse sanoo, että dildo tuntuu äärimmäisen hyvälle, mutta orgasmit ovat "liian intensiivisiä", että niitä haluaisi usein ja että arkikäytössä oma penikseni (normaali pienehkö 14 / 12 cm) on paljon parempi.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta ja asian kontekstin hahmottamiseksi kuin paksu tuo dildo on? Omat mittasihan tuossa ilmoitit.
nimim. hieman samanlaista harkintaa omassa suhteessa
Dildo on 17 cm ympärysmitaltaan. Pituudella ei ole rouvalle väliä kun sisään ei mahdu kuin 15 cm eikä kuulemma vaimolla pohjalla ole mitään nautintopisteitä.
Ap
No tuommosta lihanuijaa ei ihan heti tulis livenä vastaan, jos sitä "karkaisi" etsimään😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta ja asian kontekstin hahmottamiseksi kuin paksu tuo dildo on? Omat mittasihan tuossa ilmoitit.
nimim. hieman samanlaista harkintaa omassa suhteessa
Dildo on 17 cm ympärysmitaltaan. Pituudella ei ole rouvalle väliä kun sisään ei mahdu kuin 15 cm eikä kuulemma vaimolla pohjalla ole mitään nautintopisteitä.
Ap
Kiva, jos vaimosi ja sinä nautille. Laskin tuossa kuitenkin, että tuolla ympärysmitalla dildo olisi 5,4 cm paksu, eihän tuo nyt vielä niin valtavan paksu ole, eikös niitä ole sellaisia n. 10 cm paksuja jötkäleitäkin, tosin ne ei taida kyllä ihan heittämällä mennä sisään.
En voi olla mustasukkainen jos nainen haluaa käyttää minun ostamis dildoja. Itse tykkään kovasti panna dildolla naistani. Välillä annan omaa kalua ja dildoa yhtäaikaa pilluun. Onhan se kiihottavaa kun saa antaa tuplana ilman toista ihmistä johon ei ehkä tosielämässä olla valmiita. On myös ollut kerta kun dildon kanssa toteutunut classinen dp eli kalu ja dildo eri paikoissa. Kivaa fantasiointia molemmin puolin.
ei toisen nautinnosta voi oikein olla mustis varsinkin jos itse sitä ehdottaa ja antaa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen, useista tekipilluistasi, jouduit tyytymään tänään?
Tänään en ole tyydyttynyt mihinkään. Tietyllä, oudolla tavalla tyydyttävä tunne on kuitenkin se, että tajuan tekeväni tässä vapaaehtoista mielenterveystyötä olemalla sulle tämänpäiväisen vittuilun kohde. Toivottavasti jaksat huomiseen tämän keskustelun voimalla.
Kiitos, jaksoin hyvin. Toivottavasti siellä on jo herätty työteliääseen veronmaksajan aamuun ja saatu jo seksuaaliterveenä heteromiehenä päivän ensimmäinen orgasmi, vaikka pridekuukautta vietetäänkin ;)
Muuten hyvä, mutta en haluaisi naisen kuseksivan niin, että lentää 2 metrin päässä. Ei ole kiva olla kusen hajussa.