Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvaako toimeentulotuki purentakiskot?

Vierailija
09.06.2025 |

Vai miten tuo menee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa ainakaan täällä missä asun. Ei korvaa edes proteeseja tai perus paikkauksiakaan.

Perushammashoito kuuluu tt tuen piiriin. Esim. cerek paikatkin. Tuosta kiskosta en tiedä, luulen että ei. Suuhygienisti käynnit korvataan. Cerek, paikkaus jne.

Mulle ei oo koskaan korvattu mitään hammashoitoa. Käskettiin yksityiselle jopa hampaan paikkaukseen. Asumistukea en ole koskaan saanut, en mitään tukia. Olen köyhä ope. Tuntuu ihmeelliseltä luke täältä muiden saamista isoista asumistuista ja hammashoidon korvaamisista. Toisille maksetaan, toiset maksavat itse. Tasn ei käy onnen lahjat.

Jättäydy toimeentulotuelle, niin alat sinäkin saada osasi niistä onnen lahjoista.

Vierailija
22/26 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle korvattiin v. 2024 kaikki narskutuskiskoihin liittyvät kustannukset toimeentulotuessa, myös itse kiskot ( muistaakseni kiskojen osuus n. 200e).

Edellytti suuhygienistikäynnin ja useita käyntejä hammaslääkärillä kiskojen muotitusta ja sovitusta varten.

Vierailija
24/26 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hampaat tt-tuella oikene vaan oikaisuhoidolla.

Vierailija
25/26 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa ainakaan täällä missä asun. Ei korvaa edes proteeseja tai perus paikkauksiakaan.

Missä eivät korvaa paikkausta?

Vierailija
26/26 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä