Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvaako toimeentulotuki purentakiskot?

Vierailija
09.06.2025 |

Vai miten tuo menee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku?

Vierailija
2/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvaa ainakaan täällä missä asun. Ei korvaa edes proteeseja tai perus paikkauksiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sen oikomishoidon aikuiselta joka on toimeentulotuella? Syy siis on purentavirhe joka on terveysriski aina.

Vierailija
4/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos saat lääkärin todistuksen, että sellaisen ehdottomasti tarvitset. 

Vierailija
5/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy KELAsta älä täältä. KELAssa osataan antaa vastaukset. 

Vierailija
6/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maksusitoumuksen proteeseihin joka korvataan osittain ja itselle jää maksettavaa 360€ 

Vierailija
7/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sellaisen lääkäriltä sinne Kelaan annettavaksi vai miten tämä toteutetaan?

Vierailija
8/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista ratakiskoista kelan tätit askartelee tyky-päivänä sulle kiskot suuhun.

Vierailija
9/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta peukaloruuvit ne varmaan maksaa.

Vierailija
10/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sellaisen lääkäriltä sinne Kelaan annettavaksi vai miten tämä toteutetaan?

Itse sain tulosteen erikoishammaslääkäriltä joka teki kustannusarvion proteeseista. Tuosta postitin niille valokuvakopion ja sen jälkeen tuli osittainen maksusitoumus

Vierailija
11/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kun me kirjoitetaan sulle lääkärintodistus tänne ja sitten sä printtaat sen ja toimitat Kelaan.

Vierailija
12/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa ainakaan täällä missä asun. Ei korvaa edes proteeseja tai perus paikkauksiakaan.

Perushammashoito kuuluu tt tuen piiriin. Esim. cerek paikatkin. Tuosta kiskosta en tiedä, luulen että ei. Suuhygienisti käynnit korvataan. Cerek, paikkaus jne.

Vierailija
13/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tulosteen erikoishammaslääkäriltä joka teki kustannusarvion proteeseista. Tuosta postitin niille valokuvakopion ja sen jälkeen tuli osittainen maksusitoumus

Ok, kiitos. Lukiko siinä tulosteessa syytä niille proteeseille? Käsittääkseni se syy on tärkeä kun harkitsevat sitä korvattavuutta.

Paljonko muuten maksoi kokonaisuudessaan ne proteesit?

Vierailija
14/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on rivityöläisiä, toimistovirkailijoita, merkonooomeja.

Vierailija
15/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perushammashoito kuuluu tt tuen piiriin. Esim. cerek paikatkin. Tuosta kiskosta en tiedä, luulen että ei. Suuhygienisti käynnit korvataan. Cerek, paikkaus jne.

Mulle ei oo koskaan korvattu mitään hammashoitoa. Käskettiin yksityiselle jopa hampaan paikkaukseen. Asumistukea en ole koskaan saanut, en mitään tukia. Olen köyhä ope. Tuntuu ihmeelliseltä luke täältä muiden saamista isoista asumistuista ja hammashoidon korvaamisista. Toisille maksetaan, toiset maksavat itse. Tasn ei käy onnen lahjat.

Vierailija
16/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä.ä cerek?

Vierailija
17/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on rivityöläisiä, toimistovirkailijoita, merkonooomeja.

Ei taida olla merkonomeja vaan tradenomeja vähintään. Lisäksi monet merkonomit ovat yllättävän fiksuja ihmisiä ja joidenkinhan on tehtävä nämäkin elintärkeät työt. Kannattaa arvostaa hieman enemmän.

Vierailija
18/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo koskaan korvattu mitään hammashoitoa. Käskettiin yksityiselle jopa hampaan paikkaukseen. Asumistukea en ole koskaan saanut, en mitään tukia. Olen köyhä ope. Tuntuu ihmeelliseltä luke täältä muiden saamista isoista asumistuista ja hammashoidon korvaamisista. Toisille maksetaan, toiset maksavat itse. Tasn ei käy onnen lahjat.

Ei niitä nyt ihan mielivaltaisesti jaella, vaan ihan perus laskutoimitusten perusteella :D Sulla vaan on liian suuret tulot asumistukeen ja toimeentulotukeen vaikka miellät itsesti köyhäksi.

Vierailija
19/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saa valita, niin mieluummin toimeentulotuki kuin purentakiskot.

Vierailija
20/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne korvataan täysimääräisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi