Kuinka saada välit kuntoon anoppiin?
Tiivistetysti kirjoitan
Miten saada välit kuntoon anoppiin, joka lopetti yhteydenpidon omaan poikaansa, kun vaimo sai esikoisensa. Tilannetta edelsi tuoreelle äidille huutaminen aiheesta minä en enää jaksa. Tuoreen äidin olisi pitänyt olla se henkilö, joka käy auttamassa anoppia anopin kotona. Nyt tästä aikaa vuosi. Puheluihin ei vastata eikä viesteihin. Anoppi voi kuulemma muiden sukulaisten mukaan hyvin, mutta valittaa muille sukulaisille, kun Anne ei halua hänen käyvän. Ristiäisiin sentäs saapui. Olen itse jo oppinut elämään ilman toista mummoa, mutta mies kärsii äitinsä päätöksestä, joka päivä.
Kommentit (24)
Mitä apua teidän kaikkien anopit oikein tarvitsevat? 80 vuotiaana anoppina ihmettelen, en ole vielä tarvinnut lasten perheiden apua.
Hiukan vaikeasti avautuva aloitus. Et siis auttanut ollessasi viimeisilläsi vain mistä tässä puhutaan?
Jos miehesi kärsii, hänen itsensä täytyy tehdä jotain asialle.
Kysymys on siis pojan ja äitinsä välisestä suhteesta. Miksi sinä siihen sekaannut?
Anne eli miniä oli ilmoittanut ettei halua anopin käyvän heillä. Anoppi oli tehnyt johtopäätöksen huudetyuaan ettei jaksa miniäänsä.
Anoppi on lapsellisen mustasukkainen kun menetti poikansa vieraalle naiselle, joka kaiken lisäksi meni lisääntymään, niin että huomio kääntyi pois anopista.
Et voi tehdä mitään. Älä nuoleskele, älä nöyristele. Lopeta yhteydenpito. Anoppi voi itse miettiä kuka menettää eniten.
Korjaahan välisi, voi jäädä perintö saamatta.
Pojan åitiään salaa soitella äidilleen ja ehkä tavata kaksistaan jos tämä Anne jotenkin sen kestää.
Onko anoppi sitä mieltä että hänellä pitäisi olla eri miniä ? Lapsikin vielä. Mustasukkainen ettei ole pojan tärkein nainen ?
Miksi välit pitäisi saada kuntoon?
Hassua miten usein juuri miniän ja anopin välillä on täysi sota.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi on lapsellisen mustasukkainen kun menetti poikansa vieraalle naiselle, joka kaiken lisäksi meni lisääntymään, niin että huomio kääntyi pois anopista.
Et voi tehdä mitään. Älä nuoleskele, älä nöyristele. Lopeta yhteydenpito. Anoppi voi itse miettiä kuka menettää eniten.
Miniäthän ovat herttaisia eivätkä näytä mieltään anopeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniäthän ovat herttaisia eivätkä näytä mieltään anopeilleen.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? Meinaan ei mulla miehenä ole ikinä ollut mitään ongelmia anoppikokelaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? Meinaan ei mulla miehenä ole ikinä ollut mitään ongelmia anoppikokelaiden kanssa.
Naisen malli on oma äiti. Anoppi voi olla erilainen. Muistan kun mulla oli tuore miniä: äiti tekee näin, äiti ei tekisi noin,äiti on maisteri, miksi sinä et ole opiskellut, äiti on hoikka, yritäpä pudottaa painoa jne. Nyt 20 vuotta myöhemmin on jo suvaitsevaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lesboparit eroavat parisuhteista kaikkein helpoimmin?
Naiset ovat joko samaa mieltä jostain asiasta tai aletaan sulkemaan ulkopuolelle, kiusaamaan, riitelemään yms mitä naiset nyt yleensä tekevät toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen malli on oma äiti. Anoppi voi olla erilainen. Muistan kun mulla oli tuore miniä: äiti tekee näin, äiti ei tekisi noin,äiti on maisteri, miksi sinä et ole opiskellut, äiti on hoikka, yritäpä pudottaa painoa jne. Nyt 20 vuotta myöhemmin on jo suvaitsevaisempi.
Lapsiminiä. Tuttua.
Miniät on ihan lapsia. Epävarmoja ja peloissaan. Eivät taida muuttua edes iän myötä?
Tuttua toi "meillä tehdään näin" ja se on tietysti se ainoa oikea tapa :D
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi kärsii, hänen itsensä täytyy tehdä jotain asialle.
Jepulis, tämä.
Anopin vaihto voisi toimia. Hankalaa sekin.