Seksitön tulevaisuus?
Erosin 4kk sitten, ja olen ollut koko tuon ajan ilman seksiä ja läheisyyttä. Kaipaan läheisyyttä, kosketusta, lämpöä, seksiä todella paljon. Ihon tuoksua. Alkuun ajattelin ettei tule olemaan mikään ongelma olla ilman, mutta kyllä alkaa jo tuntumaan. Tiedän, että moni on ilman paljon pidempääkin, mutta minä en ole ollut näin pitkään ilman kertaakaan sen jälkeen kun olin 20v. En suhteissa enkä sinkkuna. Olen nyt 45v.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ilman lämpöä, läheisyyttä ja seksiä jo seitsemän vuotta, vaikka olen naimisissa. Jos olisin osannut tämän ennustaa, olisin valinnut toisen miehen.
Mitäs pihtasit vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen tottuu.
t. 7 vuotta ilman
Miksi pitäisi?
No tapa itses jos siltä tuntuu, ei miehet ole sulle seksiä velkaa
Vierailija kirjoitti:
Kesä on rakkauden aikaa.
On h u o r i l l e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on rakkauden aikaa.
On h u o r i l l e.
Poikuus tallella? M45
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kuulostaa mieheltä.
Minusta kuulostaa ihan vaan ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä on rakkauden aikaa.
On h u o r i l l e.
Poikuus tallella? M45
En ole neitsyt. On mies ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ilman lämpöä, läheisyyttä ja seksiä jo seitsemän vuotta, vaikka olen naimisissa. Jos olisin osannut tämän ennustaa, olisin valinnut toisen miehen.
Vaihtamalla paranee, ruikuttamalla ei.
Ei se vaihtokaan aina onnistu vaikka miten yrittäisi. 10. helluntai ilman heilaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olin, mutta sitten se ukko tempaisi ja etsi uuden pihtauksen uhrin ja halusi eron. Lähdin sitten treffeille ihailijani kanssa ja sillä tiellä olen edelleen, ja nyt on sitä lämpöä, läheisyyttä ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla paranee, ruikuttamalla ei.
En minä ruikuta, vaikken pidäkään tilanteesta. Minä en kuitenkaan lähde hajottamaan perhettä ja viemään lapselta toista vanhempaa ja puolisolta taloa sen takia, että minua panettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan incel-miehet kuoli juuri järkytykseen.
Luultavasti. Samoin pystyyn kuivuneet ja umpeen kasvaneet naiset. Joillekin on sietämätön asia, että joku on tottunut aktiiviseen seksielämään.
Kyllä sen aktiivisen seksielämän saa unohtaa kun mies tulee tiettyyn ikään. Omalta mieheltä kyky meni vähän alle 60v kun hormoonit hiipui. Ei halua testoja syöpäriskin takia. Tähän nyt vaan on tottuminen ja tyytyminen.
Aktiivisen, yksiaivioisen naisen ei auta kuin ottaa selvästi itseään nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Mutta et voi erota koska mies maksaa kaiken ja sinä tykkäät maata sohvalla herkkuja ahmien.Lihomisen takia seksikin loppui sinun osalta, mies käy työreissuilla tiuhaan pattayalla.
5 viimeistä vuotta avioliitossa ilman seksiä ja nyt 4 vuotta eron jälkeen edelleen ilman seksiä. Enää en edes halua, elämä on helpompaa ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
5 viimeistä vuotta avioliitossa ilman seksiä ja nyt 4 vuotta eron jälkeen edelleen ilman seksiä. Enää en edes halua, elämä on helpompaa ilman sitä.
Samaa minulla. Eron jälkeen minulla tosin oli vaihe, että hain uusia seksikokemuksia ja sain niitä muutaman vuoden ajan. Sitten kyllästyin ja totesin, että seksitön ja parisuhteeton elämä on kaikista helpointa.
Tuoko se sun kauratyynyt sinulle syntymäpäivänä kukkia?