Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vaalien jälkimainingeissa:

Vierailija
23.03.2007 |

Olen kyllä tiennyt, että mieheni ei ole mikään intellektuelli ja pois se myös minusta, en ole minäkään, mutta jonkinlainen yleissivistys on ja seuraan aikaani. Järkytyin, kun ennen äänestystä kävi ilmi, ettei mieheni tiennyt esim. kunkin puolueen puheenjohtajia.. Mitäs tuumitte? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, mutta mun mies nyt vain on muutenkin aika suppeasti kiinnostunut mistään, vähän sellainen idiot savant -tyyppi.

Vierailija
2/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän paljoa muita haastatella, eli pitäisi senkin takia puheenjohtaja/puolue jäädä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoinki sille, että kannattais sunki joskus vähän kuunnella, että tiedät missä mennään.. ap

Vierailija
4/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vaan sen perusteella minkä vaalikone mulle valitsi. Eli TImo Soinia.

Vierailija
5/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille kehui äänestävänsä Aku Ankkaa, kun mentiin äänestämään. Tarkoitti sen vitsinä. Mistäs tiedän, vaikka äänestikin.. ap

Vierailija
6/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläri ylläri, yhteiskunnallisista asioista! Mun mies on erittäin kiinnostunut yhteiskuntakysymyksistä, mutta suomalainen päivänpolitiikka ja julkisuuden henkilöt, kuten esim. poliitikot, eivät kiinnosta häntä pätkääkään. Mies on siis jotenkin eri " tasolla" näissä jutuissa.

Vierailija
7/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen olevan itseni kanssa " samalla tasolla" ja edellytän, että hän on myös kiinnostunut niin maailmanpolitiikasta kun Suomen asioistakin.

Onneksi tämä ei ole ongelma nykyisessä parisuhteessa.

Vierailija
8/8 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken ole itsekään ollut kovin yhteiskunnallisesti valveutunut tuolloin, mutta ihminenhän kypsyy ja kehittyy. Mies ei näemmä ole kehittynyt samaan suuntaan.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän