Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen itse tohtorismies, mutta naisen koulutustasolla ei ole merkitystä, jos haluaisin parisuhdetta

Vierailija
08.06.2025 |

En ymmärrä, mitä hyötyä on koulutuksesta, kun parisuhdetta ajatellaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex työkaverin mies oli tohtori, ex työkaveri oli noin 60 vuotias kun töihin lähti, yli 30 vuotta hoiti lapsia ja kodin, että mies saa tutkia.

Vierailija
2/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Ja meitä naisia taas ei kiinnosta seurustella yhdenkään miehen kanssa, oli ammatti mikä tahansa, joka kuvittelee parisuhteen olevan vaan reiänkäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep. kuka jaksaa jotain tohtoria?

Vierailija
4/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain tuplamaisteri, mutta en ikinä voisi ottaa epäakateemista naista. Poikkeuksena tähän voisi olla, että naisella on vielä yliopisto-opinnot kesken.

Vierailija
5/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo aika paljon siitä, mitä naisesta haet. Ei kiitos.

Vierailija
6/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalle miehelle naisen koulutuksella, ammatilla tai palkalla on samanlaista merkitystä kuin naisille. Miehet arvostavat eri asioita.

Vierailija
7/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tohtori-lähäri-pariskunnan, mutta heillä ei taida kummallakaan olla ns kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
8/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex työkaverin mies oli tohtori, ex työkaveri oli noin 60 vuotias kun töihin lähti, yli 30 vuotta hoiti lapsia ja kodin, että mies saa tutkia.

Yli 30 vuotta kotona olemista on sekä tyhmää että tarpeetonta. Pikkulapsiaika ei kestä noin kauan. Entä kun mies ottaa avioeron niin vaimo on täysin tyhjän päällä ja pahimmillaan menettää erossa myös lapset, kun ei ole varaa elättää heitä yksin. Lisäksi eläke kertyy olemattomaksi.

Vierailija
9/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti halua lapsia? Lasten perintötekijöillä ja kasvatuksella ei ole mitään merkitystä sinulle?

Vierailija
10/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle oon sanonut että sama koulutustaso kun itselläkin ja mieluummin kollega. Eipä äidin neuvot auttaneet. 

Vierailija
11/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti halua lapsia? Lasten perintötekijöillä ja kasvatuksella ei ole mitään merkitystä sinulle?

Älykkyysosamäärä ei lisäänny koulutuksen myötä. Suomen korkein älykkyysosamäärä on ihmisellä, joka on kultaseppä ammatiltaan. 

Vierailija
12/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tutkija, tuleva tohtori. Haluan että nainen on fiksu ja että kykenen puhumaan tämän kanssa asioista, mutta koulutustasolla ja muulla statuksella itsessään ei ole paljon väliä. Kunhan nyt lukion on käynyt niin olisi toki ihan kiva. 

Vierailija
13/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tullut äitiinsä ja eikä isäkään oo järjenjättiläinen, lapsi on älykäs

Vierailija
14/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me täällä ollaan tohtoreita.

Vierailija
15/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tissien koolla on merkitystä.

t. Tohtorismies

Vierailija
16/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen tutkija, tuleva tohtori. Haluan että nainen on fiksu ja että kykenen puhumaan tämän kanssa asioista, mutta koulutustasolla ja muulla statuksella itsessään ei ole paljon väliä. Kunhan nyt lukion on käynyt niin olisi toki ihan kiva. 

Lukio nyt on perusvaatimus lähes kaikille, saatika tohtorille. Toinen ei osaa edes auttavaa englantia niin revi siitä sitten.

Vierailija
17/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjien lapset suuremmalla todennäköisyydellä menestyvät. Kallujen kalluuntuvat. Näin toimii esikuvat ja siksi vanhempien koulutuksella ja ammatilla monesti on merkitystä. Jos vanhempia ei ole koskaan koulut kiinnostaneet, sama mentaliteetti suurella todennäköisyydellä tarttuu jälkikasvuun, vaikka poikkeuksiakin on. 

Vierailija
18/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen tutkinto periytyy geenien mukana? Eivät kaikki älykkäät ole akateemisia, ja joidenkin akateemistenkin älynlahjoja sopii epäillä. 

Vierailija
19/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan koulutusvaatimuksia ole, mutta on sivstyneisyysvaatimus. Onneksi sivistyneitä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista. Valitettavasti myös svistymättömiä. 

Vierailija
20/31 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä aikoinaan yliopistolla, että tietyt tohtorismiehet häpesivät vähemmän koulutettuja vaimojaan eivätkä tuoneet näitä bileisiin mukaan. Sitten vikittelivät fiksuimpia naisopiskelijoita, jotta saisivat sänkyynsä myös älyllisiä virikkeitä. Nykyään voi toki meno olla toinen.