Jos pesukonetta ei saa jättää valvomatta päälle niin mitä se käytännössä tarkoittaa. Saako mennä alakertaan laittamaan ruokaa jos kone on pä
Päällä yläkerrassa?Mennä pihalle pyykit ripustamaan?
Kommentit (49)
Tarkoittaa että et lähde vaikka kirjastoon käymään, mutta voi tehdä normaaleita asioita kotona
Ei tietenkään, konetta pitää tuijottaa herkeämättä.
Sori vaan mutta ainakaan pesukonevalmistajat eivät ohjeissa kannusta olemaan paikalla.
👵🏻: Soitan aina poliisin jos kuulen että naapurissa pannaan pesukone päälle ja sitten ulko-ovi käy.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä nyt hei, tarkoittaa että et lähde töihin tai asioille kun laitat sen pesuohjelman päälle. Oletus on että silloin huomaat ajoissa esimerkiksi vuodon tai muun ongelman johon pitää reagoida.
T astianpesukone laski vedet keittiöön mutta olin kotona joten huomasin veden heti ohjelman alussa ja suljin hanan joten vahinkoa ei kerennyt syntyä.
Kaikki uskoo! 🤣😀
Sori vaan hysteerisesti mummot mutta olen koko elämäni aikana laittanut koneen aina päälle ajastimella kun lähden töihin.
Tiedätte että jääkaappipakastin voi yhtä suurella todennäköisyydellä syttyä palamaan?
Palovaroitin jonnekin lähistölle, lähelle. Kylppäreissä kallistuu lattia ehkä viemäriin päin jos vuotaa. Keittiössä palovaroitin ja vuodoille joku varautuminen. On imukykyisiä liinoja kaupassa joita käytetään pakastimen sulattamiseen.
Kaverilla syttyi pesukone palaamaan, mutta onneksi oli kotona, kun palohälytin alkoi soida. Kaikkea voi sattua, joten en ikinä jättäisi pesukonetta päälle, jos itse lähden kotoa pois. Sama pätee astianpesukoneeseen.
Ihan normaalisti voit olla kotona.
Aika vastuutonta porukkaa. Itse teen eväät ja otan kirjan, viltin, alusastian ja tuolin mukaan pesutupaan ja vahdin haukkana konetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla syttyi pesukone palaamaan, mutta onneksi oli kotona, kun palohälytin alkoi soida. Kaikkea voi sattua, joten en ikinä jättäisi pesukonetta päälle, jos itse lähden kotoa pois. Sama pätee astianpesukoneeseen.
Kuuluisa kaveri 🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveri johon löi salama kolmesti.
Kalliiksi tulee jos koti kärähtää purkukuntoon eikä vakuutukset kata, kun olit poissa
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan hysteerisesti mummot mutta olen koko elämäni aikana laittanut koneen aina päälle ajastimella kun lähden töihin.
Olet totaalinen idootti, jolla on käynyt hyvä tuuri toistaiseksi. Tiedän tuttavapiirissä tapauksia, kun pesukone on syttynyt palamaan ja astianpesukoneesta on tullut kaikki vedet lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan kuullut vesivahingoista tai sähköpaloista? Tuttavilla syttyi aikoinaan astianpesukone, ehtivät täpärästi ulos. Olivat tuossa vaiheessa nukkunassa ja palohälytin huusi, katossa sellainen 50 cm savupatja. Savukaasut ovat tainnuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä nyt hei, tarkoittaa että et lähde töihin tai asioille kun laitat sen pesuohjelman päälle. Oletus on että silloin huomaat ajoissa esimerkiksi vuodon tai muun ongelman johon pitää reagoida.
T astianpesukone laski vedet keittiöön mutta olin kotona joten huomasin veden heti ohjelman alussa ja suljin hanan joten vahinkoa ei kerennyt syntyä.
Kaikki uskoo! 🤣😀
Jep😂😂😂😂😂vähä jotain rajaa näihi tarinoihi 😆😆😆😆😆
https://www.turva.fi/henkilo/vakuutukset/kotivakuutus/pitaako-olla-koto…
"Jos jätät pesukoneen tai kuivausrummun päälle kotiin valvomatta, teet sen omalla vastuullasi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa kaveri 🤣😆
Kova homma oli hänellä siivota savuvahinkoja, mutta onneksi ei talo palanut. Ei ole kuuluisa, koska ei tästä mitään lehtijuttua tehty.