Kertokaa mistä voi päätellä miehen ihastuneen? Ennen kuin ollaan treffailuasteella? Elekieli,muut merkit?
Kommentit (6)
Siis mies koskee sinuun ohi mennessään. Ja kun puhuu, laittaa vaikka käden olkapäälle. Ja kun lähtee, koskettaa.
Toinen on silmäniskut, kulmakarva nostelut ym.
Ja myös.... ajoittainen täydellinen välinpitämättömyys. Ne (miehet) ovat joskus kuin naiset, ne esittää vaikeasti tavoiteltavaa ;)
on yksi merkki. Mutta tämäkin on luonnekohtaista. Ja tosiaan tuo, että tekee vaikka tikusta asiaa, että pääsisi kontaktiin.
Mulla samanlainen tilanne. Mies löytyy kotoa, mutta olen silmittömän ihastunut työkaveriini. Ja hän ilmeisesti minuun :/
Välillä on kovin etäisen tuntuinen ja välillä taas niin onnellisen näköinen, kun nähdään tai jutellessa sanoo ohimennen jotain, josta voisi päätellä ihastuneensa minuun.
Vierailija:
Välillä on kovin etäisen tuntuinen ja välillä taas niin onnellisen näköinen, kun nähdään tai jutellessa sanoo ohimennen jotain, josta voisi päätellä ihastuneensa minuun.
seuraasi, jos tuttu työpiireistä keksii asiaa sulle ihan mitättömistä jutuista, kyselee henkilökohtaisempia kuin mitä ihan hyvän päivän tuttu kyselisi, kyselee vapaa-ajantekemisistäsi, jne... Itse olen tosi huono huomaamaan kiinnostuksen, mutta jälkikäteen tulee kyllä todettua merkit. Kerran työkaveri yllätti totaalisesti kutsulla treffeille. Edellä mainitut " toimet" pätivät häneen.