Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jättäisitkö miehen kun

Vierailija
08.06.2025 |

kun tuoreessa suhteessa kuulisit miehen exältä, että juuri ennen sinua on saanut exän tulemaan raskaaksi? Mies tiesi paria päivää ennen muttei kertonut vaan exän kautta kuulisit Mitä ajattelisit, tuntisit ja tekisit?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan loppuisi siihen. Isukkien kanssa ei kannata seurustella. Se on helvetin hankalaa.

2/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsistakeikkaa 😂 Onneksi en ollu minä 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehellä ollut sulateltavaa, ei siinä. Mut laittaisin jutun ainakin tauolle, KOSKA: 1) toi on niin merkittävä asia loppuelämän kannalta, että haluaisin miehen miettivän seuraavaa siirtoaan tarkkaan. Ovatko ex ja mies mahdollisesti palaamassa yhteen tämän tiedon jälkeen? 2) kuinka paljon ex olisi miehen elämässä läsnä (oletettavasti paljon, koska yhteinen lapsi) ja mitkä mun fiilikset siitä olisi 3) muuttaisiko asia minun ja miehen tulevaisuuden suunnitelmia. 

Mutta jos tapahtuisi oikeasti ja olisi oletettavasti tuore suhde mulla ja miehellä, niin miettisin kyllä kaksi kertaa olisko musta siihen. Luultavasti ei. N33

Vierailija
4/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan todellinen case.

Ap

Vierailija
5/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itseasiassa arvasin :D Sulle käynyt näin?

Vierailija
6/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juttu loppuisi siihen.

Vierailija
7/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Se olit siis sinä.

8/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Se olit siis sinä.

Mikä? 

Vierailija
9/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että miehen elämässä on paraikaa vauhdikas sirkusesitys meneillään, enkä halua olla vieraileva apina.

Vierailija
10/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi kai, ellei paljastuisi mitään raskauttavaa tyyliin että mies jättää ja pettää kaikki. Yrittäisin saada selvää että miksi mies ei kertonut vaan nainen. Ja oliko eroon pätevä syy ettei mies halua enää palata vai mikä se homma on. Nainen saisi sanoa oman versionsa tietysti ja mies halutessaan oman. Yrittäisin kai ymmärtää  kaikkia. Olisi tietysti kamalaa jos naisella on vielä tunteita ja miehellä ei. En tiedä mitä tekisin kun ei ole kokemusta näistä. Muiden suhdesotkuun en haluaisi kuitenkaan, koska heidän asia selvittää se, olisin kai silloin päätynyt muuten kummalliseen tilanteeseen. Miehen asia setviä asiansa. Jos alkaisi olla ihan kamalaa draamaa, en tiedä mihin vetäytyisin piiloon tai kestäisikö sitä. Kai tilanne selkeytyisi sitten.

Vierailija
11/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että miehen elämässä on paraikaa vauhdikas sirkusesitys meneillään, enkä halua olla vieraileva apina.

Älyttömän hyvin kiteytetty! Juuri tältä itsestäkin tuntuisi.

Vierailija
12/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde loppuisi siihen. Mies ei osaa käyttää ehkäisyä ja otti tietoisen riskin päättymäisillään olevassa suhteessa, ja sitoutui noin nopeasti uuteen naiseen. Mies on siis huonoa isä- ja parisuhdemateriaalia.

Vierailija
13/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Vierailija
14/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä. Näin pääsi käymään. Kurja olo. 

Ap

Vierailija
15/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore suhde. Kuinka tuore? Kyllähän tuo laittaisi miettimään onko mies kuinka vakavissaan minun suhteeni, vai olenko vaan pelkkä laastari parempaa odotellessa. Ei se, että ex tuli raskaaksi, vaan se, että mies ei kertonut asiasta. Se ex on hyvinkin saattanut haluta sen lapsen, vaikka suhde on ollut alamäessä. Ehkä ikää jo sen verran, että ajatteli olevan viimeiset hetket menossa. Joka tapauksessa laittaisin tämän suhteen mietintätauolle.

Vierailija
16/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä. Näin pääsi käymään. Kurja olo. 

Ap

Okei. Mä kans mietin sitä, että nuorempana toi olisi ollut ihan totaalinen nou-nou, mutta jos kyse oikeasti aikuisista ihmisistä, niin heillä on myös elämänkokemusta ja kypsyyttä nähdä mihin kaikkeen tuollainen muutos vaikuttaa. Ja sitä myöten ehkä myös kypsyyttä ja rohkeutta tehdä niitä valintoja, jotka tuntuvat oikeilta. Joko lähteä kulkemaan eri teitä tai saada juttu toimimaan tavalla tai toisella. 

Vierailija
17/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleeko exä, että jättäisit miehen tai onko tarkoituksella saattanut itsensä raskaaksi toiveissa saada pitää mies??

Vierailija
18/18 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteleeko exä, että jättäisit miehen tai onko tarkoituksella saattanut itsensä raskaaksi toiveissa saada pitää mies??

En tiedä valehteliko. Sekä vale että totuus molemmat mahdollisia. Kysyin mieheltä aikoiko todella kertoa minulle itse, koska oli aika ahdistavaa saada kuulla koko jutusta joltain muulta kuin mieheltä itseltään.

Ap.