Miksi minun on maksettava palkastani eläkettä, mitä en tule koskaan saamaan?
Miksi minun on maksettava palkastani eläkettä, mitä en tule koskaan saamaan?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän me eläkkeitä makseta itseämme varten, vaan nykyisten eläkeläisten eläkkeitä. Mikä on perseestä, koska meidän eläkkeen maksajia ei ole.
No tehkää niitä lapsia vinkumisen sijaan! Oma vika jos ei ole maksajia.
Saahan niitä lapsia tehdä vaikka 12, kun töitä ei ole yhdellekään niistä.
Kumma kun 90 prosenttia on edelleen töissä ,jos silloinkaan ei ole varaa tehdä lapsia niin sitten ei tarvi valittaa eläkkeistä.
Siksi että naapurin mummon eläke saadaan maksettua. " Pekalla" tulossa perintönä mummolta vasta alle 2 miljoonaa osakkeina, eihän se riitä mihinkään. Pekka pokaa parturin tai lähtee hakemaan naista Thaimaasta, kyllä rahareikiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä juuri työelämästä eläkkeelle päässyt olen joutunut maksamaan vuosikymmeniä kaikenlaisia korotettuja veroja jotta voivat laiskat luuserit olla menemättä koulutuksiin ja töihin?
Siksi että töitä ei ole kuin murto-osalle työttömistä. Opiskelumahdollisuuksiakin on vaikeutettu huomattavasti. Pakko ihmisen on pystyä elämään edes niukin naukin vaikka töitä ei olisi, siksi me maksamme työttömille korvauksia siitä että heille ei ole tilaisuutta päästä töihin/opintoihin ja elää kuten haluaisivat, itse itsensä palkkatuloilla elättäen.
"Työttömille ei anneta tilaisuutta päästä töihin/opintoihin". Mikä ja kuka estää?
Vastaus: Ei niin yhtään mikään eikä kukaan mutta onhan se kiva selitys omalle laiskuudelle ja saamattomuudelle. "Minä olen vain viaton uhri, nyyh. Minun ei anneta, byhyy."
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä juuri työelämästä eläkkeelle päässyt olen joutunut maksamaan vuosikymmeniä kaikenlaisia korotettuja veroja jotta voivat laiskat luuserit olla menemättä koulutuksiin ja töihin?
Koska olet uutuudennälässäsi jakanut palkkasi vuosikymmeniä ulkomaille, ja äänestänyt porukkaa joka leikkaa koulutuksesta.
Äänestäkää eduskuntavaaleissa SDP tai Vasemmistoliittoa niin saatte eläkettä normaalisti kuten muutkin.
Jos haluatte olla orjia äänestäkää kokoomusta, persuja ja keskustaa tai olkaa äänestämättä. Eihän orjilla pidäkkään olla äänioikeutta.