Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryyppään melkein joka päivä, onko paha?

Vierailija
08.06.2025 |

Niinä päivinä kun en ryyppää niin juon vähemmän.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on jeesustella aloittajalle. Se ei ole mikään salaisuus kenellekään, mítä kunnon pitkäaikainen alkoholinkäyttö tekee. Ap kyllä tietää, niin kuin kaikki muutkin, että elimistö tulee brakaamaan. Ja ennen aikojaan kuolee tai jos yli 60-vuotiaaksi pääsee, niin elimistössä on aivoista asti kaikki hajalla. Se on jokaisen oma päätös juoda. Jotkut tavoittelee sitä 80-vuoden ikää terveellisillä elintavoilla ja jotkut ottaa niistä päivistä ja vuosista kaiken irti heti ja saavat olla onnellisia, jos saavuttavat 60 

Vierailija
22/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka valitsemallasi tiellä . 

Ei se meille kuulu ,miten elät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitä on jeesustella aloittajalle. Se ei ole mikään salaisuus kenellekään, mítä kunnon pitkäaikainen alkoholinkäyttö tekee. Ap kyllä tietää, niin kuin kaikki muutkin, että elimistö tulee brakaamaan. Ja ennen aikojaan kuolee tai jos yli 60-vuotiaaksi pääsee, niin elimistössä on aivoista asti kaikki hajalla. Se on jokaisen oma päätös juoda. Jotkut tavoittelee sitä 80-vuoden ikää terveellisillä elintavoilla ja jotkut ottaa niistä päivistä ja vuosista kaiken irti heti ja saavat olla onnellisia, jos saavuttavat 60 

Juova alkoholisti kieltää kaikki alkoholista johtuvat ongelmat. Itsepetos on täydellinen.

Vierailija
24/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paha, menee elämä pilalle, terveys ja rahat kurkusta alas.

Vierailija
25/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ap tehköön omat ratkaisunsa, ei niitä tällä palstalla ratkaista. 

Vierailija
26/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juova alkoholisti kieltää kaikki alkoholista johtuvat ongelmat. Itsepetos on täydellinen.

Kieltää totta kai, mutta kyllä se silti tietää ne ongelmat. Tapaturmat, sisäelimet, sydän, aivot ja syöpä. Kaikilla nuo on tiedossa. Mutta totta kai eletään itsepetoksessa ja arvellaan, että se olen juuri minä johon nuo ei koske tai sitten ehkä yleisemmin halutaankin kuolla ennen aikojaan tai kuolla ennen aikojaan ja viettää todella huonot viimeiset 10 vuotta hoitokodissa.

Joskus pitäisi tehdä sellaisia kierroksia, kun juovia ihmisiä vietäisiin hoitokotiin ja näytettäisiin siellä vanhoja juoppoja ja kerrottaisiin heidän elämän tarina. Ja vaikka näytettäisiin mitä alkoholidementia on, kun jo 50-60 vuotias on katkokävelevä kasvis, jolla on hankaluuksia muodostaa sanoja ja tunnistaa lapsiansa.

Vierailija
27/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa vahvat huumeet mukaan cocktailiin niin saat aluksi uusia kiksejä ja pääset nopeammin päämäärään eli mullan alle. Nykyään alkoholistit usein käyttävät myös kamaa.

Vierailija
28/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole Juopolle mitään ! 

kippis ! 

Vierailija
29/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet se joka tässä taannoin kyseli, miksi päivittäinen alkoholinkäyttö on turn-off naisille. Nyt tuli vain vähän rehellisemmin kuvailtua tilanne.

Vierailija
30/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69 v. Olen ollut 15v asti alkoholin suurkuluttaja. Työ- ja perhe-elämä on ollut aina kunnossa. Viimeiset parikymmentä vuotta olen juonut päivittäin. Olen täysin ok kunnossa. Alkoholi ei ole niin vaarallista kuin pelotellaan. Se aiheuttaa maksakirroosin, -syövän ym. sairauksia vain osalle alkoholisteista. Ei kaikille. Johtuu ilmeisesti geeneistä ja enemmänkin muista elintavoista

Vierailija
31/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 69 v. Olen ollut 15v asti alkoholin suurkuluttaja. Työ- ja perhe-elämä on ollut aina kunnossa. Viimeiset parikymmentä vuotta olen juonut päivittäin. Olen täysin ok kunnossa. Alkoholi ei ole niin vaarallista kuin pelotellaan. Se aiheuttaa maksakirroosin, -syövän ym. sairauksia vain osalle alkoholisteista. Ei kaikille. Johtuu ilmeisesti geeneistä ja enemmänkin muista elintavoista

Kuulostat isältäni. Hän kuoli 74-vuotiaana. Hänen itsensä kehuma maksa sai ajokilometrit täyteen, myös eturauhassyöpä eteni. 

Hänen itsensä mielestä hänellä ei ollut alkoholiongelmaa. Niin kuin alkoholisteilla yleensäkään. Käyttö etäännytti lapsista ja lapsenlapsista. Äitini kaatoi niskaani kaikki riidat mitä alkoholisti-isän kanssa oli. 

Vierailija
32/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen alkoholinkäyttö on turn-off naisille.

Miksi olisi?

Vierailija
33/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vielä on hölmöjä :D kai tuhlaat loput rahat röökiin :D

Vierailija
34/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä määrin pimeän mielen aloitus etten kommentoi enempää. 

Vierailija
35/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy narkkejakin, joilla "ei ole mitään ongelmaa ja voivat lopettaa koska tahanasa", ei se tarkoita että huumeet ovat hyvästä tai että niiden haittavaikutuksia liioiteltaisiin, vaikka joku poikkeus löytyisikin. Alkoholi on myrkkyä, simple as, tiedostan tämän vaikka itsekin juon muutaman viinipullollisen vuodessa. 

Vierailija
36/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat isältäni. Hän kuoli 74-vuotiaana. Hänen itsensä kehuma maksa sai ajokilometrit täyteen, myös eturauhassyöpä eteni. 

Hänen itsensä mielestä hänellä ei ollut alkoholiongelmaa. Niin kuin alkoholisteilla yleensäkään. Käyttö etäännytti lapsista ja lapsenlapsista. Äitini kaatoi niskaani kaikki riidat mitä alkoholisti-isän kanssa oli. 

Ei addikteilla omasta mielestä koskaan ole ongelmaa ja voivat lopettaa milloin vaan. Mutteivat halua, kun on niin kivaa! Paras harrastus mitä voi olla, pää sumussa 24/7 365& tunteiden pakoilun. 

Vierailija
37/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit kun sun maksas on menny niin kadut asiaa 

Alkohli aiheuttaa myös dementiaa, jo nuorena.

Millaista se dementia on? Miten se näkyy ihmisessä?

Vierailija
39/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy puolisoasi, ja lapsia jos niitä on. Olisikin mielenkiintoista kysyä läheisiltäsi millainen puoliso tai isä olet heidän mielestään ollut. Tuo selittelyntarpeesi kertoo sinusta kaiken oleellisen, juoppo mikä juoppo.

Vierailija
40/43 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi vahvistaa masennusta.