Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerideittailua vai puhdasta prostituutiota - rahalla saan viereeni kauniita ja seksikkäitä tyttöjä

Vierailija
08.06.2025 |

Sugadaddy Seppo: Rahalla saa ostettua kondomin pois

70-vuotias Seppo (nimi muutettu), on harrastanut sokerideittailua lähes kymmenen vuotta, tiedotteessa kerrotaan.

Tämä järjestely sopii minulle, koska rahalla saan viereeni kauniita ja seksikkäitä tyttöjä, jotka ovat hyvällä tuulella koko ajan. Esimerkiksi matkoilla kaverit ja muut turistit ovat minulle selvästi kateellisia, kun vanhempana miehenä liikun parikymppisen seksipommin kanssa, mies kuvailee Huippukivan tiedotteessa.

Hän kertoo, että yhteen Dubain reissuun saattaa upota kaikkine kustannuksineen  10 00015 000 euroa. Mies toteaa, ettei hän koe käyttävänsä hyväkseen seuralaisiaan, sillä kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

Moni nainen tekee tätä muutaman vuoden, kunnes onnistuu saamaan itselleen vakituisemman parisuhteen.

Seppo paljastaa myös, että rahalla saa ostettua kondomin käytön pois.

Rahalla saa ostettua luottamusta. Kun ollaan Karibialla ja seuralainen tienaa tonnin päivässä, niin kyllä viimeistään loppuviikosta kondomi jätetään pois, vaikka testeissä ei olla käytykään. Näin käy yhdeksän naisen kohdalla kymmenestä.

Seksuaaliterapeutti Satu Söderströmin mukaan Seppo on tyypillinen seksinostaja. Hänelle on myös tärkeää ulkopuolelta tuleva nähdyksi tuleminen.

Lisäksi Sepon käsitys siitä, että itseään myyvät naiset olisivat sinkkuja, on naiivi ja roolisidonnainen käsitys siitä, mitä tytöt hänelle esittävät.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/sokerideittailua-vai-puhdasta-pros…

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Totta, sitä juuri Seppo ja muut varakkaat vanhat miehet tekee vaimonsa selän takana. Pahimmassa tapauksessa tauti kotiin kun sai sen kondominkin ostettua pois.

maksullisilta et tautia saa

niiltä mummotunnelin helpoilta naisilta sen saa

Jos se maksullinen antaa ilman kondomia, tottakai taudit tarttuu. 

Vierailija
42/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Totta, sitä juuri Seppo ja muut varakkaat vanhat miehet tekee vaimonsa selän takana. Pahimmassa tapauksessa tauti kotiin kun sai sen kondominkin ostettua pois.

Sokeriukot tapailevat vain nuoria ja neitsyeitä naisia. Silloin ei voi tulla tauteja.

Miten esim. tämä jutun Kirsikka on saanut kaikkien panojensa jälkeen neitsyytensä takaisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, loppuelämän herpes joltain pershäröiseltä papparaiselta! 🤮 Ei raha paljoa lohduta siinä sitten enää

Tai päinvastoin

Vierailija
44/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Niin on ja sitten ne rahat käytetään humpuukiin. Surkeaa touhua.

Vierailija
45/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei jos rahaa tosta saa tonnin päivässä

Suositteletko alaa omalle tyttärellesi?

Tai pojalleen persepanoksi opiskeluja rikastuttamaan? Joku kaltaisensa setämies kyllä jyystäisi mielellään.

Ei ole tuollaiselle kysyntää. Jos poika pystyy itse jyystämään setämiestä, niin sitten on paljon asiakkaita.

Vierailija
46/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1969. Kun olin teini-ikäinen ja nuori aikuinen, poikien ja miesten mielestä kaunis nuori nainen. Ei olisi tullut mieleenkään, että olisin myynyt itseäni rahasta. Eikä tullut kyllä muillakaan sellainen mieleen. Itse viihdyin omanikäisten kanssa, eikä raha ollut elämässä ykkösprioriteetti vaan rakkaus. Nykyään raha on liian tärkeää ja sen vuoksi myydään sitten vaikka omaa kehoa. Minusta sairasta. Ei mikään ihme, että ihmisillä on mielenterveysongelmia. Itsensä myyminen ei ole normaalia, ei missään iässä. 

Itse en pystyisi edes tämän ikäisenä olemaan jonkun 70-vuotiaan kanssa, oma isäni on tuon ikäinen, minusta se olisi kuvottavaa. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
47/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset summat kyllä käyttää. Ei siin jos on rahaa käytettävissä. Kylhän noita kotimaastakin löytäis. Tue ees Seppo (nimi muutettu) kotimaista, joohan?

Vierailija
48/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset summat kyllä käyttää. Ei siin jos on rahaa käytettävissä. Kylhän noita kotimaastakin löytäis. Tue ees Seppo (nimi muutettu) kotimaista, joohan?

Miksi? Tummasuklaa voi olla parempikin jopa.

Vierailija
49/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 1969. Kun olin teini-ikäinen ja nuori aikuinen, poikien ja miesten mielestä kaunis nuori nainen. Ei olisi tullut mieleenkään, että olisin myynyt itseäni rahasta. Eikä tullut kyllä muillakaan sellainen mieleen. Itse viihdyin omanikäisten kanssa, eikä raha ollut elämässä ykkösprioriteetti vaan rakkaus. Nykyään raha on liian tärkeää ja sen vuoksi myydään sitten vaikka omaa kehoa. Minusta sairasta. Ei mikään ihme, että ihmisillä on mielenterveysongelmia. Itsensä myyminen ei ole normaalia, ei missään iässä. 

Itse en pystyisi edes tämän ikäisenä olemaan jonkun 70-vuotiaan kanssa, oma isäni on tuon ikäinen, minusta se olisi kuvottavaa. 

Nainen 55-vuotta

Juuri näin, saman ikäinen nainen, ja kyllä,iljettää nämä jutut. Ei sitä rahalla voi korvata, jos kunniansa myy.

Vierailija
50/86 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeussuhde, aivankuin Renny ja nuori vaimonsa

Vierailija
51/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta tiukkaa, pienellä rahalla

Vierailija
52/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Taitaa ne varakkaat vanhat kurpatkin  harrastaa tuota. Kukaan vanhempi nainen ei vain myönnä sitä tai se verhotaan johonkin voimaantumispa sk kaaan. 

Vierailija
53/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerideittailu on vain toinen nimitys prostituutiolle. Seksistä maksetaan lahjoilla, matkoilla ja vaatteilla. 

Niin, ja tuossa ilmeisesti myös rahalla. Ja sitten ihmettelevät onko tämä prostituutiota.

Vierailija
54/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

maksullisilta et tautia saa

niiltä mummotunnelin helpoilta naisilta sen saa

Kannattaa todellakin panna prostituoituja, jotka suostuvat panemaan ilman kondomia äijien kanssa, jotka panevat muitakin prostituoituja paljaalla. Mistä he muka olisivat jonkun taudin voineet saada? 

Kuvitteleekohan nää äijät jotenkin alitajuisesti että kyseessä on kuitenkin ihan oikea tyttöystävä ja vain heitä varten. Ei kai noin tyhmiä ihmisiä ole olemassakaan.

Vierailija
55/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa? Oikeasti; tulisipa maailmanloppu.

Ei kuulu sulle eikä mulle.    Sinulle saisi tulla maailmanloppu, ei meille muille.

Vierailija
56/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Niin on ja sitten ne rahat käytetään humpuukiin. Surkeaa touhua.

Ei kuulu sulle kenenkään rahankäyttö.  Itse olet surkea.

Vierailija
57/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Yksinkö tekee Seppo? Eikö siellä ollut joku nainenkin?

Ei se nainen petä Sepon vaimoa. Ei hän ole Sepon vaimon kanssa naimisissa.

Vierailija
58/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei jos rahaa tosta saa tonnin päivässä

Suositteletko alaa omalle tyttärellesi?

Tai pojalleen persepanoksi opiskeluja rikastuttamaan? Joku kaltaisensa setämies kyllä jyystäisi mielellään.

Ei ole tuollaiselle kysyntää. Jos poika pystyy itse jyystämään setämiestä, niin sitten on paljon asiakkaita.

Kyllä sillekin on kysyntää. Vähemmän tietysti kuin tyttöjen myymälle seksille, mutta on silti, miehiä matkustaa ulkomaillekin hakemaan juuri niitä nättejä poikia jyystettäväksi. 

Mutta eipä tuollaista kukaan seksityötä hehkuttava mies voisi kuvitella itselleen tai pojalleen. Kyllä ne sen tajuavat, ettei se kaiken maailman äijien jyystettävänä oleminen mitään helppoa rahaa ole ja rikkoo ihmisen henkisesti ja fyysisesti, mutta eivät välitä, niin kauan kuin se on tyttö tai ehkä jonkun muun poika jolle tuota tehdään.

Vierailija
59/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo*aamistahan tuo on.

Sokeriukot tapailevat vain nuoria ja neitsyeitä naisia. Silloin ei voi tulla tauteja.

Miten esim. tämä jutun Kirsikka on saanut kaikkien panojensa jälkeen neitsyytensä takaisin? 

Ironian ja sarkasmin ymmärtämistä voi harjoitella. Esim. tässä.

Vierailija
60/86 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies saa myös seksiä ilman kondomia, koska naiset ajattelevat, että tuo mies ei ole vuosikausiin, jos koskaan seksiä.

Jäikö sanoja pois, Iiigor? Ei oikein toimi sun logiikka nyt (jos koskaan muulloinkaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi