Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies pyysi mukaan lomamatkalleen

Vierailija
08.06.2025 |

Sanoi tarjoavansa loman. Haluaisin mennä, koska tänä kesänä itselläni ei ole varaa matkustaa. Mutta jotenkin mietin, miten se vaikuttaa suhteeseen, jos teen niin.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi vielä melkein tuntemattoman kanssa reissuun samaan hotellihuoneeseen. On vaan liian pikaista. Jos ollaan jo siinä vaiheessa että suhde on kyllä hyvin tuore, mutta toisen luona on jo vietetty öitä, niin sitten eri asia.

Vierailija
82/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka? Minne, miten, kuinka kauan, missä majoitus? Aika oleellista onko kyse parista päivästä vai parista viikosta, ja onko kaupunki- vai mikä reissu. 

Tämä + mitä haluaa korvaukseksi enkä tarkoita pelkästään seksiä...

Täh? Itse olen käyttänyt miehiä pelkästään elävänä dildona. Onko kaikki kirjoittajat jotain 70+, vai muuten vain pihalla naisen tarpeista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka? Minne, miten, kuinka kauan, missä majoitus? Aika oleellista onko kyse parista päivästä vai parista viikosta, ja onko kaupunki- vai mikä reissu. 

Täh? Itse olen käyttänyt miehiä pelkästään elävänä dildona. Onko kaikki kirjoittajat jotain 70+, vai muuten vain pihalla naisen tarpeista?

Minähän miehet ovat sitten käyttäneet sinua? Naisilla on tarpeensa, totta kai, mutta jokainen ei ole valmis tyydyttämään niitä tarpeitaan jokaisen miehen kanssa.

Vierailija
84/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikille ei kelpaa mikä vaan mies "eläväksi dildoksi".

Vierailija
85/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin sen verran rahaa olla, että jos sukset menevät pahasti ristiin lomalla saat maksettua itsellesi hätämajoituksen ja/tai matkan kotiin. 

Vierailija
86/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella näissä tapauksissa että jos nainen ei käyttäydy miehen vaatimalla tavalla tai tuottaa "pettymyksen" mies voi kylmästi vain dumpata naisen, jättää kuluja maksamatta tai vaikka peruuttaa paluuliput jne. Ehdottomasti omaa rahaa mukaan ikäviä ylläreitä varten. 

87/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin on alettu sanomaan tapailumies ja tapailunainen? Vähän vanhempana ihmisenä kyselen ehkä tyhmiä. Ennen oli poika-ja tyttöystävä. Onko tuo kevyempää tapailua vai mitä? 

Tapailu on se aika, kun ei ole vielä sovittu seurustelusta. ap

Teinit 'sopii' seurustelusta.

Näin aikuisena ihmisenä hokaan milloin ollaan ns seuraavalla tasolla.

Vierailija
88/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde.

Vierailija
90/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän miehet ovat sitten käyttäneet sinua? Naisilla on tarpeensa, totta kai, mutta jokainen ei ole valmis tyydyttämään niitä tarpeitaan jokaisen miehen kanssa.

Ei niin. Itsellä on ollut minimivaatimuksena korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, omistusasunto Pääkaupunkiseudulta sekä miellyttävä ulkonäkö ja käytös. Ei minua kiinnosta miesten motiivit, ainoastaan omani.

Vierailija
91/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikille ei kelpaa mikä vaan mies "eläväksi dildoksi".

Ei niin. Itsellä on ollut minimivaatimuksena korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, omistusasunto Pääkaupunkiseudulta sekä miellyttävä ulkonäkö ja käytös. Ei minua kiinnosta miesten motiivit, ainoastaan omani.

Vierailija
92/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötteelle?

Vierailija
93/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin on alettu sanomaan tapailumies ja tapailunainen? Vähän vanhempana ihmisenä kyselen ehkä tyhmiä. Ennen oli poika-ja tyttöystävä. Onko tuo kevyempää tapailua vai mitä? 

Ovat eri asioita: seurustella voi vain yhden kanssa kerrallaan. Tapailusuhteessa taas voi olla vaikka 10 kanssa samanaikaisesti.

Mikä estää seurustelemasta useamman kanssa yhtä aikaa?

Ei mikään. Sitä kutsutaan tapailuksi.

Tapailuhan on just sitä, että voi tapailla ja harrastaa seksiä monen kaa. Jos seurustellaan, niin sitten ei ole enää muita.

Vierailija
94/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi vielä melkein tuntemattoman kanssa reissuun samaan hotellihuoneeseen. On vaan liian pikaista. Jos ollaan jo siinä vaiheessa että suhde on kyllä hyvin tuore, mutta toisen luona on jo vietetty öitä, niin sitten eri asia.

Nykyäähän on usein seksiä jo kolmansilla treffeillä.

Vierailija
95/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, joka yrittää mitata onko naiset valmiita käyttämään miehen rahoja jo ennen kun seurustelusta on sovittu.

Ei pitäisi käyttää mun mielestä treffi-illan kuluja enempää, eikä edes sitäkään jos ei toisena hetkenä tarjoa jotain miehelle. Jos tulot on kovin eri kokoluokkaa ei tarjoamisten tarvitse olla samansuuruisia, mutta vastavuoroisuuden periaatteen pitää näkyä.

Vierailija
96/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Olet täysin alisteisessa tilanteessa jos lähdet, mies voi kiristää kukkaronnyörejä sen mukaan miten "hyvin" käyttäydyt. Jos lähdet rahattomana matkaan, kukaan ei voi taata että saat matkan aikana  edes syödäksesi riittävästi tai joudut paljon pahemman hyväksikäytön uhriksi. Matkalle vasta kun tunnet miehen kunnolla ja silloinkin mielellään ihan omalla rahalla.

Vierailija
97/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvä nyt tässä vaiheessa maksattaa, ei hyvä. annat väärää viestiä.

Vierailija
98/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen noin pitkälle matkalle lähtöä pitäisi olla selvillä, millainen sekstailija mies on. Muuten voi tulla ikäviä yllätyksiä, ja löytää itsensä rahattomana jostain ulkomailta. Joku voi sikailla hotellilakanoissa, kun ei itse tarvitse pyykätä. 

Vierailija
99/99 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäähän on usein seksiä jo kolmansilla treffeillä.

"Nykyään"?