Miksi niin monella on vaikeaa löytää puoliso?
En ole yli 180 cm eikä ole six-packia vaan one-pack ja olen tällä hetkellä työtön. Eipä ole koskaan ollut vaikeaa tavata naisia. Ole oma itsesi, ilmaise omat mielipiteet, pidä hauskaa ja heitä läppää. Jos olet kiinnostunut sano se, jos et ole, sano myös se. Tämä koskee myös naisia. Miksi se on niin vaikeaa niin monelle?
Kommentit (9)
On vaikeata, koska etsin 20 vuotta nuorempaa ja todella kaunista naista.
Ei se ollut helppoa aikanaan löytää, mutta lopulta tyydyin nykyiseen vaimooni ja pari lastakin on. M38
Löytäminen oli helppoa, saaminen on haasteellisempaa 😅
Nykyisin ei enää tyydytä keneen vaan niinkuin ennen.Ja monella varmaan ihan epärealistiset odotukset kumppanista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Löytäminen oli helppoa, saaminen on haasteellisempaa 😅
Mä oon vähän ihastunut sinuun 😀
Kumppanin löytymiseen ei ole varmaa keinoa, mutta ulkonäkö helpottaa sitä huomattavasti. Aivan sama, mitä sukupuolta edustat, ulkonäkö on se valuutta. Naisten kultainen kolmikko on hiukset, hoikkuus ja nuorekkuus. Miehillä taas hiukset, lihakset, pituus, etnisyys, ikä numeroina, vaatetyyli, varallisuus, asema, turvallisuus, aloitekyky jne.
Vierailija kirjoitti:
Voiko se johtua siitä että minulla on ibs. Pieren 24/7 todella pahan hajuisia myrkkypäästöjä, jotka purkautuvat pepustani kovalla paineella kovaa rutisten. Samaten ripuli roiskuu housuihini kovalla paineella useamman kerran päivässä.
Ap
Ookko harkinnu näyttelemistä alan elokuvissa?
Voiko se johtua siitä että minulla on ibs. Pieren 24/7 todella pahan hajuisia myrkkypäästöjä, jotka purkautuvat pepustani kovalla paineella kovaa rutisten. Samaten ripuli roiskuu housuihini kovalla paineella useamman kerran päivässä.
Ap