Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteeekin oma testi?

23.03.2007 |

Moi!

Mulla on 2v. poika ja pari kuukautta sitten km rv12 takana. Km:n jälkeen tuli yhdet kuukautiset ja nyt on jotenkin raskaana oleva olo. Tein tänään Apteekin omalla testillä testin, oletettu rv 6. Testin viiva oli niin haalea että tuskin näkyi. Näkyi kuitenkin, koska miehenikin sen huomasi. Kysynkin nyt, että onko samanlaisia kokemuksia juuri tuosta testistä? Ennen olen testannut kyseisellä testillä selkeät viivat, joten ihmetyttää. Mieli ei heti kestäisi toista km:ää perään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kans tuli testattua aika monta krt ennen kuin + tuli tikkuun. Oli 50 pv jo menos! Itsellä ainakin se viiva juuri apteekin tikkuun tuli ja positiivinen se sitten myös oli. Viikko testauksesta kävin gynellä ultras ja siel näytti ensin ett olis ollut tuulimuna, mutta viikon päästä siellä vauva sitten kuitenkin oli :)

Vierailija
2/3 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta plussa se haamukin on! Mulla on joka kerta apteekin omalla ekana tulleet haamut kehiin ja siitä pikkuhiljaa vasta kehittyneet kunnon viivoiksi! Mut jotenkin sen aina vaan ostaa kun on niiiin paljon halvempi kuin muut testit!

Tarrasukkia kovasti matkaan ja pidetään peukkuja että tämä pysyy matkassa loppuun asti (meillä molemmilla ;) Itellä viikot nyt jotain 3+5 tai jotain ja tolla testillä tosiaan jo tiistaina näky hailukka viiva, perjantaina jo puolen vahvempi...katotaan kuinka maanantaina käy jollon testaan mahd seuraavan kerran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakas tahansa :)

Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 16 haalea viiva viikosta toiseen! , toisesta syntyi rakas pieni poikamme haalea viiva ensin, parin päivän päästä vahva ja nyt kolmas päättyi myös keskenmenoon, siinä myös haalea viiva ensin ja kahden päivän päästä tumma.

Raskaushormonia ei siis vielä tarpeeksi ole erittynyt jotta viiva olisi tumma.. mutta muutaman päivän päästä pitäisi jo olla