mitä Jeesukseen liittyvää muistat rippileiriltäsi?
Itse en mitään, ainoastaan sen että yksi tyyppi kiipesi puuhun eikä päässyt alas ilman palokuntaa.
Ja tupakaveri laittoi dödöä sukkiin, kun ei ollut kuin yhdet sukat.
Kommentit (31)
Nolottaa. Kiistelin open kanssa siitä onko ufoja vai ei. Luokassa oli muitakin.
Siellä oli paljon jeesustelijoita.
"Viaton minä olen tämän miehen vereen,"
Jeesus kielsi tyttöjä ja poikia nukkumasta samassa huoneessa.
Muistan että kokeessa kysyttiin "Mitä Jeesus merkitsee sinulle?"
Muistan vain käsittämättömän painostavan uskoon käännytysyrityksen. Erosin kirkosta heti täysi-ikäiseksi tultuani.
Vierailija kirjoitti:
väännettiin jessen kanssa kättä
Ootko mielestäsi vitsikäs. Surkea yritys....
Jeesus ei ollut samalla riparilla kanssani. Psyk.sh
Muistan kun olin näytelmässä laupias Samarialainen koska osasin parhaiten kaatua. Ketsuppi oli verenä, enkä silloin tykännyt ketsupista. Iltanuotiolla sanoimme kun sytytettiin, syty nuotio, pala nuotio, valaise ja lämmitä meitä. Mukavat muistot rippileiriltä.
Rippileirini kesti viisi päivää ja kävin sen talvella eräässä leirikeskuksessa. Siellä oli seinällä noin 50 senttiä pitkä ristiinnaulittua Jeesusta esittävä tekele (en tiedä miksi niitä kutsutaan). Leirin toisena aamuna herätessäni tajusin, että kyseinen tekele oli tungettu takamukseeni. Kukaan ei tiennyt asiasta mitään mutta pappi iski minulle useasti silmää loppuleirin ajan.
Olen käynyt kristittyjen grooming-leirin. Eipä siitä oikein mitään jäänyt mieleen sen erityisemmin. Raamatun tankkaamista ja selittelyä parhain päin siellä oli päivittäin.
Ei paljoa se aivopesu kiinnostanut. Juttelin kavereiden kanssa ja tiirailin tyttöjen tissejä ja perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa se aivopesu kiinnostanut. Juttelin kavereiden kanssa ja tiirailin tyttöjen tissejä ja perseitä.
Ketjussa ei kysytty papin muistikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ei kysytty papin muistikuvia.
Meillä oli 2 pappia tuolla leirillä.
Toinen oli Päivi Räsäsen tyylinen, äärimmäisen luotaantyöntävä kurppa eläkkeen kynnyksellä.
Toinen taas nuorempi joka oli ihan kiva ja jolle viina maistui. Hän takuulla katseli nuorten tyttöjen tissejä ja perseitä meidän teinipoikien lailla.
Isonen joka vei ainakin kolme poikuutta. Siellä me jonossa kuunneltiin kuinka se huokaili "oi Jeesus, oi Jeesus, mä tuun kohta... mä tuuuuun"
Vierailija kirjoitti:
En muista oikein muuta kuin että toinen papeista saattoi itsensä täydellisen naurunalaiseksi höpistessään, että uskoo Aatamin ja Eevan olleen todellisia henkilöitä.
Miksi sinä ja kaverisi osallistuitte leirille, vaikka ette usko?
En muista oikein muuta kuin että toinen papeista saattoi itsensä täydellisen naurunalaiseksi höpistessään, että uskoo Aatamin ja Eevan olleen todellisia henkilöitä.