Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit käyttää mitä tahansa päihdettä.

Vierailija
07.06.2025 |

Niin mitä käyttäisit? Vai käyttäisitkö useita eri päihteitä jos saisit siihen luvan? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan haluaisin pitää mun unilääkkeen ja rauhoittavan.

Vierailija
22/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan haluaisin pitää mun unilääkkeen ja rauhoittavan.

Ei käy saat mielialalääkkeitä tilalle.

T. Suomen lääkärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lupaa kysynyt. Alkoholi ja kannabis.

Vierailija
24/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväinen elämään ilman päihteitä ja se on jotain mitä jokainen voisi tavoitella, olla onnellinen ja pitää omasta elämästään niin paljon että ei tarvitse päihteitä tuomaan mielihyvää.

25/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍

Vierailija
26/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin nytkin eli kahvia. 

Vierailija
27/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD ja poltettava ooppium. Siinä olisi harras toive.

Vierailija
28/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa ja kahvia.

Vierailija
29/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pajauttelisin kannabista.

Mä tuun messiin tötsytteleen...

Sosiaalinen pössyttely olisi kyllä kivaa. Monet haluavat olla yksin, mutta minusta olisi kiva joskus olla jossain kannabis-pubissa pehmeiden tyynyjen päällä, syödä hyvin, rupatella uusille ihmisille ja pelata vaikka lautapelejä. Tällä tavalla "käyttäjät" olisivat hallitusti omissa tiloissaan, jonne ei kannabis-kielteisen kannata mennä. Tätä vähemmän se aiheuttaisi hajuahaittoja kerrostaloissa tai puistoissa. Win-win tilanne.

Olisi liiankin nautinnollista ja järkiperäistä, joten ei tule toteutumaan Suomessa.

Vierailija
30/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiini on kyllä paras pitkäaikaiseen käyttöön. Toimii vuodesta toiseen. Sinänsä metamfetamiini ja ekstaasi on ehkä parempaa, mutta niihin kehittyy kestotoleranssi ja paras hohto katoaa nopeasti.

Vierailija
31/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttejä ja sieniä.

Vierailija
32/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään lupaa en tarvitse tälläkään hetkellä, mutta en  huumaavia aineita käytä. Alkoholia ulkoisesti, se riittää. Elämä on edelleenkin parasta huumetta. 

Vierailija
33/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nytkin ihan niitä päihteitä mitä haluan ja se halu on tilanteeseen sidonnainen.

Alkoholia ja kannabista tulee käytettyä useiten, psykedeelejä muutaman kerran vuodessa, mdma:ta ja kokaiinia silloin tällöin.

Vierailija
34/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kenenkään lupaa päihteidenkäyttööni. Käytän jo niitä päihteitä, joita haluan käyttää. Ekstaasi, LSD, psilosybiinisienet, kannabis, 2C-B, amfetamiini ja bentsot. 

Vierailija
35/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse kenenkään lupaa päihteidenkäyttööni. Käytän jo niitä päihteitä, joita haluan käyttää. Ekstaasi, LSD, psilosybiinisienet, kannabis, 2C-B, amfetamiini ja bentsot. 

Ei kukaan kysy lupaa käyttää. Joka viides aikuinen viihdekäyttää jotain ja siihen on vielä ongelmakäyttäjät lisäksi. Poliitikot kuvittelevat että kielto toimii. 

Vierailija
36/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kysy lupaa käyttää. Joka viides aikuinen viihdekäyttää jotain ja siihen on vielä ongelmakäyttäjät lisäksi. Poliitikot kuvittelevat että kielto toimii. 

Ei kuvittele, eduskunnassa niitä huumeita käytetään myös.

Vierailija
37/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tyytyväinen elämään ilman päihteitä ja se on jotain mitä jokainen voisi tavoitella, olla onnellinen ja pitää omasta elämästään niin paljon että ei tarvitse päihteitä tuomaan mielihyvää.

Odota vaan. Kohta sulla voi pudota kaikki murheet niskaas. Seiso päälläs rahattomana yksinäisenä, ajattele positiivisesti. 

Vierailija
38/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pajauttelisin kannabista.

Mä tuun messiin tötsytteleen...

Sosiaalinen pössyttely olisi kyllä kivaa. Monet haluavat olla yksin, mutta minusta olisi kiva joskus olla jossain kannabis-pubissa pehmeiden tyynyjen päällä, syödä hyvin, rupatella uusille ihmisille ja pelata vaikka lautapelejä. Tällä tavalla "käyttäjät" olisivat hallitusti omissa tiloissaan, jonne ei kannabis-kielteisen kannata mennä. Tätä vähemmän se aiheuttaisi hajuahaittoja kerrostaloissa tai puistoissa. Win-win tilanne.

Alleen laskevat narkit perseineen niillä tyynyillä...

Vierailija
39/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvittele, eduskunnassa niitä huumeita käytetään myös.

Mikään fakta ei ole saanut poliitikkoja muuttamaan huonoa huumepolitiikkaa. 

Vierailija
40/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mun juttu.

En käyttäisi. En halua olla se ka si. 

Tää elämä riittää.

Olut ja viini. Irsih coffeen whiski. 

Ei muuta. Ja niistäkin taukoa.

Aika harvalla aineella saa pään niin sekaisin kuin alkoholilla. Sillä saa tutkitusti yhden voimakkaimpia sekavuustiloja.

Tiedän. Minä en muuta tarvitse sekoittamaan. Alkoholin tunnen. Muita en edes halua tuntea. En halua ottaa riskiä.

Alkoholi on omassa suvussa joillakin hallitsija  ts. riippuvuus, niin en halua ottaa riskiä, että jäisin nalkkiin johonkin muuhun mahdolliseen päihteeseen.

Se on minun valintani.

Lupa minulla kyllä on. En kysele, että saanko. Kyllä saan. 

En vaan ota.

Kyllä se alkoholikin minua ihan tarpeeksi on vienyt. 

Muut asiat kiinnostaa enemmän omassa elämässä kuin päihteet. On kaikkea mielenkiintoista.

Ihan kuriositeettina väitteeseesi: kyllä niillä muilla päihteillä saa sekavuustiloja varsin hyvin. Noita sekoilevia kuoppaposkia kartsalla näkee-

ja ei ne alkoholin takia sekasin ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi