Jos saisit käyttää mitä tahansa päihdettä.
Niin mitä käyttäisit? Vai käyttäisitkö useita eri päihteitä jos saisit siihen luvan?
Kommentit (68)
Ekstaasi ja psykedeelit. Puhtaus ja tarkka annostus on näissä tärkeää.
En käyttäisi, mutta vastataan silti. Kannab. Ei liikaa, sopivasti vaan. Toinen olisi joku muu kasvi.
Kaikki päihteet ja käyttäjät uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki päihteet ja käyttäjät uuniin.
Kannabis uunissasi voisi rentouttaa jopa sinua.
Psilosybiini vahvistettuna nuolisammakon myrkyllä. Ns Jumalannos. En ole koskaan kokeillut mutta olen kuullut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pajauttelisin kannabista.
Mä tuun messiin tötsytteleen...
Sosiaalinen pössyttely olisi kyllä kivaa. Monet haluavat olla yksin, mutta minusta olisi kiva joskus olla jossain kannabis-pubissa pehmeiden tyynyjen päällä, syödä hyvin, rupatella uusille ihmisille ja pelata vaikka lautapelejä. Tällä tavalla "käyttäjät" olisivat hallitusti omissa tiloissaan, jonne ei kannabis-kielteisen kannata mennä. Tätä vähemmän se aiheuttaisi hajuahaittoja kerrostaloissa tai puistoissa. Win-win tilanne.
Ei oo mun juttu.
En käyttäisi. En halua olla se ka si.
Tää elämä riittää.
Olut ja viini. Irsih coffeen whiski.
Ei muuta. Ja niistäkin taukoa.
Jos saisin luvan?
Kyllä mä luvat keksisin, jos halusin.
En halua.
Kukahan minuakin estäisi 😂 Ei nyt tee mieli mitään, ehkä sitten joskus eläkkeellä.
Eiköhä tuo kipulääkecocktail riitä. Niistäkin yritän mieluummin eroon. Joskus tosin tekee mieli oikein kuivaa valkkaria, ihan vaan yksi lasillinen riittäisi pitkäksi aikaa.
Mitä päihteitä varastelevat hoitajat eniten käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pajauttelisin kannabista.
Mä tuun messiin tötsytteleen...
Sosiaalinen pössyttely olisi kyllä kivaa. Monet haluavat olla yksin, mutta minusta olisi kiva joskus olla jossain kannabis-pubissa pehmeiden tyynyjen päällä, syödä hyvin, rupatella uusille ihmisille ja pelata vaikka lautapelejä. Tällä tavalla "käyttäjät" olisivat hallitusti omissa tiloissaan, jonne ei kannabis-kielteisen kannata mennä. Tätä vähemmän se aiheuttaisi hajuahaittoja kerrostaloissa tai puistoissa. Win-win tilanne.
Kannabisbaari olisi hyvä. Jutteluja, pelejä ja tietysti jotain syötävää. Niin ja kahvia pitää olla sillä pössyttely ja kahvi sopivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun juttu.
En käyttäisi. En halua olla se ka si.
Tää elämä riittää.
Olut ja viini. Irsih coffeen whiski.
Ei muuta. Ja niistäkin taukoa.
Aika harvalla aineella saa pään niin sekaisin kuin alkoholilla. Sillä saa tutkitusti yhden voimakkaimpia sekavuustiloja.
Vierailija kirjoitti:
Öööööööööhhĥhh öööööööhhhj
Onko tuo jotain uutta muuntohuumetta?
LSD terapiamuotona.