Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä sekstailusta pitkässä parisuhteessa?

Vierailija
07.06.2025 |

Olen ollut pitkässä parisuhteessa mieheni kanssa. Nykyisin harrastamme seksiä siten, että mies joko nuolee tai käyttää vibraattoria minuun, että saan ensin orgasmin. Vasta sen jälkeen hän tulee sisääni. En tiedä saisinko orgasmin enää pelkässä yhdynnässä. Onko muilla naisilla tästä kokemuksia?

N49

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä nyt pitäisi erityisesti olla mielipide, jos se teille toimii?

Vierailija
2/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todella monella ja tuohon on kaikella tavalla nautinnollisinta seksiä, huolellinen esileikki pitäisi opettaa myös Maikkarin uutisissa koska Yle on sen varmaan jo tehnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaimo! 😄

Kumpi keittää aamupuuron huomenna? Minä voin kyllä herätä ekana, niin saat nukuttua pidempään 😘

Vierailija
4/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme samaa. Mieheni nauttii, kun näkee ja kuulee orgasmini. Laukeaa pian sen jälkeen itsekin. N45

Vierailija
5/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tehty samoin kohta viimeiset 10v. Nuollut ja sormettanut vaimolle ensin orgasmin ja sitten vasta naitu päälle ja olen lauennut pilluun. Joskus harvoin vaimo saanut toisen pienemmän orgasmin päällä ollessaan. Enimmäkseen vaimo saanut vain yhden ja voimakkaan. Ekat 40 vuotta hän halusi saada sen liki pelkästään yhdynnässä. Nyt ole kymmeneen vuoteen edes yritetty, joten en edes tiedä saisiko enää. On menty sen  mukaan mitä vaimo on halunnut kuten aina ennenkin. Minulle ollut se ja sama miten on saanut, kunhan on saanut. Edellisen sai yhdynnässä 5v sitten saadessaan toisen ekan suuseksiorgasmin jälkeen. Mutta olen onnellinen hänen puolestaan että sai sentää säännöllisesti niiden 40v aikana. Vaimo nyt 67v ja itse 68v. Aikansa kutakin sano ja toisaalta olen rakastanut nuolla hänelle orgasmeja ja silläkin ollut varmaan merkitystä. Itselleni ollut viime vuosina jopa tärkeämpää kuin oma saaminen naimalla. Mutta sekin pitänyt hoitaa pois, koska vaimo on edelleen halunnut panemista orgasminsa päälle. 

Vierailija
6/9 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuolen aina ensin vaimolle orkun tai kaksi, vasta sen jälkeen yhdyntä. Yhdynnässä vaimo ei ole koskaan tullut. Tämä on meille kummallekin niin itsestäänselvää, ettei oikein osaa edes ajatella muuta tapaa.

Vierailija
7/9 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tehty samoin kohta viimeiset 10v. Nuollut ja sormettanut vaimolle ensin orgasmin ja sitten vasta naitu päälle ja olen lauennut pilluun. Joskus harvoin vaimo saanut toisen pienemmän orgasmin päällä ollessaan. Enimmäkseen vaimo saanut vain yhden ja voimakkaan. Ekat 40 vuotta hän halusi saada sen liki pelkästään yhdynnässä. Nyt ole kymmeneen vuoteen edes yritetty, joten en edes tiedä saisiko enää. On menty sen  mukaan mitä vaimo on halunnut kuten aina ennenkin. Minulle ollut se ja sama miten on saanut, kunhan on saanut. Edellisen sai yhdynnässä 5v sitten saadessaan toisen ekan suuseksiorgasmin jälkeen. Mutta olen onnellinen hänen puolestaan että sai sentää säännöllisesti niiden 40v aikana. Vaimo nyt 67v ja itse 68v. Aikansa kutakin sano ja toisaalta olen rakastanut nuolla hänelle orgasmeja ja silläkin ollut varmaan merkitystä. Itselleni ollut viime vuosina jopa tärkeämpää kuin oma saaminen naimalla. Mutta sekin pitänyt hoitaa pois, kos

Olipa upeata luettavaa! Toivottavasti teillä on vielä monta ihanaa vuotta edessänne ja paljon mahtavia orgasmeja niin vaimollesi, kuin myös sinulle!

Minullekin on vaimon nautinto ja orgasmi paljon tärkeämpää, kuin omani. Tosin kyllähän se aina on kirsikka kakun päälle, jos saa lopuksi laueta vaimon ihanaan, tyydytettyyn pilluun.

M58/N63

Vierailija
8/9 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllähän tyydytetyyn vaimon pilluun on kiva laueta hyvällä omalla tunnolla ja tosiaan kirsikka kakun päälle. 

Vierailija
9/9 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas jos vaimo saa vibralla tms orkut niin jää kyllä hommat siihen. Joskus pienen tauon jälkee ehkä saan innostumaan uudestaa. Joten tehdään just toisin päin ensin paneskellaan niin että mulle riittää ja sit vielä vaimolle vibralla tms loppu huipennus. Ja on kiva katella kun toinen kouristelee orkussa ja saa itsekkin olla apurina.