Havupuu uutejuoma.. kokemuksia?
Törmäsin tähän tänään enkä ole aiemmin kyseisestä juomasta kuullut. Mitä terveysvaikutuksia tuolla mahtaa olla? Onko kukaan kokeillut?
Kommentit (23)
Minä tykkään käyttää sitä. Jos on vatsaongelmaa (löysä tai ripuli), niin vetäisen pari havupuu-uutejuomasta tehtyä jääpalaa. Suosittelen! Karin on parempi kuin muut.
Suosittelen kokeilemaan. Luin tutkimuksia joissa todettiin että männynkuoriuute voi auttaa allergiaoieeisiin ja yhtenä talvena join tietoisesti Karin habupuu-uutejuomaa lokakuusta helmikuulle säännöllisemmin. Sinä keväänä ei käytännössä allergia vaivannut. Mutta sittemmin en ole kokeilua toistanut kun en ole muistanut aloittaa ajoissa ja säännöllsiesti. Satunnaisemmin tulee juomaa nautittua ja vaikea sanoa millaisia vaikutuksia sitten on.
Niin. Se on kuulemma kuin tolua eli puuainesta. Eikä olekaan kyse vihreästä tai mahlasta, vaan kuoriuutteesta. Tuohen tai puunrungon aines. Nilasta en tiedä.
Miten luonnolista ihmisen on juoda jotain havupuutuotetta?
Tuttavalla helpotti psoriasis kun joi tuota
Vierailija kirjoitti:
Miten luonnolista ihmisen on juoda jotain havupuutuotetta?
Miten luonnollista on ottaa ravinnoksi maasta kaikki paitsi liikkuva elävä liha joka taas ottaa maasta sen ravinnon mieti ihan ite.
Ei auttanut minulla flunssiin eikä väsymykseen.
On vahvimpia tunnettuja antioksidantteja.Kyllähän siitä huimia potilastapauksia on kerrottu.
Havupuu-uutteella ei ole mitään tieteellisesti näytettyjä terveyshyötyjä. Se on lisäksi aivan helvetin kamalan makuista.
Minä laitoin pullon pepareikään, tuntui kivalta!🤭
Vierailija kirjoitti:
Havupuu-uutteella ei ole mitään tieteellisesti näytettyjä terveyshyötyjä. Se on lisäksi aivan helvetin kamalan makuista.
Sitähän nimenomaan ei haluttu tutkia kun tarjottiin jonnekin yliopistolle vai mihin nyt oli.Huimia potilastapauksia kyllä on.
Kaikkeahan voi syödä ja juoda ellei ole myrkyllistä. Onko luonnon kasvit terveellisempiä kuin muut? Hörhöilijät niin väittää ilman tieteellistä faktaa. Pääasia että kirjat, kurssit ja matkat myy. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa 🤡
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeahan voi syödä ja juoda ellei ole myrkyllistä. Onko luonnon kasvit terveellisempiä kuin muut? Hörhöilijät niin väittää ilman tieteellistä faktaa. Pääasia että kirjat, kurssit ja matkat myy. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa 🤡
Iso osa syöpälääkkeistä on luonnosta löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa syöpälääkkeistä tuutataan suoraan suoneen. Luuletko, että huvin vuoksi toimitaan näin? En usko, että lasket havupuu-uutetta suoraan suoneen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan. Luin tutkimuksia joissa todettiin että männynkuoriuute voi auttaa allergiaoieeisiin ja yhtenä talvena join tietoisesti Karin habupuu-uutejuomaa lokakuusta helmikuulle säännöllisemmin. Sinä keväänä ei käytännössä allergia vaivannut. Mutta sittemmin en ole kokeilua toistanut kun en ole muistanut aloittaa ajoissa ja säännöllsiesti. Satunnaisemmin tulee juomaa nautittua ja vaikea sanoa millaisia vaikutuksia sitten on.
Tuota Karin juomaa minäkin olen kokeillut tölkin verran, ja aion jatkaa kesän jälkeen kun liikkuvaisuus vähenee. Se on siis männystä eli voisi sanoa että "pettumehua" ja minusta viileänä ihan juotavaa vaikkei mitään huippumaukasta.
Minulla lähti koivuallergian oireet tuolla, vaikka aiemmin ollut välillä tosi paha allergia.
Siinä pitäisi olla runsaasti antioksidantteja. Olen aika skeptinen sen terveyshyödyistä, koska maksa kuitenkin suodattaa kaiken ennen verenkiertoon päästämistä.