Olen jo aamusta humalssa
Illalla olin Kannel pubissa ja en muista kaikkea. Nyt olen parvekkeella ja menossa toinen LongKero.
Kommentit (37)
Onko hyvää jos puolet ja puolet siideri ja longkero?
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvää jos puolet ja puolet siideri ja longkero?
Kuulostaa kitkerältä varsinkin jos nautitun nesteen liikesuunta vaihtuu suuta kohti.
Alkava humulus valtaa aivosolun. Täytyy käydä kaupassa hakemassa lisää olutta kun vielä on suunnilleen tolpillaan.
Mua ei huvita kännätä ku oon niin innoissaan ku ostin uuden lelun huhtikuussa. Lelu nimeltä 4WD Toyota Prius Hybrid IV 2022. Sähkön sininen metalliväri. Vasta sisäänajettu 47tkm mittarissa. On muute uskomattoman harvinainen malli Suomessa! Koko Suomessa oli myynnissä muutama :D
Olen Lontoossa tyomatkalla, keskipaivasta saakka viini virrannut. kohta pubiin, ou jee.
Niin minäkin ennen olin juovuksissa oli aamu tai ilta ja monta viiķkoa peräkkäin. Jälkikäteen kun miettii touhu oli aivan turhaa ja hukkaan heitettyä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Humiksessa eli humalassa. Ok.
Humis = vanha
Juoppo, kehtaat vielä kehua, typerys!
Juopottelu on vielä laillista. Kannattaa ryypätä nyt kun ei tiedä koska tuokin hauskuus kielletään.
Mitä se haittaa jos vähän otan lapset miehellä viikko menossa 🍾🚬🎶
Onko varasto riittävä vai pitääkö kohta lähteä kävellen /taksilla kauppaan /Alkoon?
Puoli tuntia enää niin kauppa kutsuu taas.
Se on kallis harrastus tuo ryyppäys.
Ihmettelen aina , että miten se raha riittää arkipäivinä dokailla.
Viikonloppuna kun päästelee , niin menee jo niin paljon fyrkkaa.
Mitä olet ottanut?
Tein drinkin juuri.