(Video) Massiiviset juhlat käynnissä: Venäjän laittomasti rakentama Kertsinsalmen silta tulessa!
Kommentit (28)
Zelen kuu nazzi trolleilla vielä toivon kipinää..
Pommarit paloi kentälle viime viikonloppuna 👍
Onko tämä muka Ukrainasta? Ei kuulosta ihan ukroaksentilta.
LOL. Toi on joku vuosikymmenen vanha video brittipubista ja se kuuluu... ''Will Griggs on Fire''...
Englantia osaamattomat kuulee sen mitä selostukseen on kirjoitettu :D
Ihme etteivät tuhonneet sitä jo aiemmin. Olkoot nyt siellä Krimillä jumissa. Laivoilla eivät uskalla kulkea ja maayhteys on poikki. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme etteivät tuhonneet sitä jo aiemmin. Olkoot nyt siellä Krimillä jumissa. Laivoilla eivät uskalla kulkea ja maayhteys on poikki. Hienoa.
Ei sitä ole todellakaan tuhottu :D johonkin tukipalkkiin tehtiin lommo ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
venäjä voittaa lopulta
Historiallisesti Venäjä melkein aina häviää lopulta. Olisi hävinnyt myös Toisen Maailmansodan, jos eivät olisi saaneet valtavaa Lend-Lease apua amerikkalaisilta ja briteiltä. Sitä edellinen ryssíẹn voitettu sota taisi olla Suomen Sota 1808-1809.
Vierailija kirjoitti:
LOL. Toi on joku vuosikymmenen vanha video brittipubista ja se kuuluu... ''Will Griggs on Fire''...
Eiköhän tuo itse video ole ihan tarkoituksella tehty vitsi.
Ap:n vakavuusasteesta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
venäjä voittaa lopulta
Mitä työ sillä voitolla teette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videota ei ole tarkotuksella kuvattu vitsiksi vaan sitä nyt vaan on käännelty ja väännelty sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Zelen kuu nazzi trolleilla vielä toivon kipinää..
Siis mitä ihmettä nyt oikein sekoilet????? Ńátśéjáhán ovat nimenomaan Venäläiset! Mitä ihmeen sekoilua???
Siellä on kuulemma kääpiödiktaattori Putler itse menossa sukeltamaan ja kaivautunut pohjaan hitsaamaan tukirakenteita kuntoon, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Tuo huuto on niin epäselvää että sen voi kääntää ihan mihin vaan melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videota ei ole tarkotuksella kuvattu vitsiksi vaan sitä nyt vaan on käännelty ja väännelty sen jälkeen.
Tarkoitin siis videoon liitettyä tekstitystä. Tiedän kyllä ja tunnistin heti, mitä videossa lauletaan kun brittifutista tulee seurattua.
Vierailija kirjoitti:
venäjä voittaa lopulta
Jos vaikka näin kävisikin, niin sehän olisi todella ikävä asia kaikille. Vähän outoa todeta asia tuolla tavoin, voisit nyt edes lisätä alkuun, että toivot silti todella että näin ei koskaan kävisi, niin kuin jokainen normaali ihminen toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kuulemma kääpiödiktaattori Putler itse menossa sukeltamaan ja kaivautunut pohjaan hitsaamaan tukirakenteita kuntoon, eiku...
Pianhan sen korjaa tyyppi joka on ratsastanut hailla ja tapellut leijonien kanssa :)
:D mahtava meno!