Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveysasioita kuntoon - julkisia palveluita on vielä

Vierailija
06.06.2025 |

Jei! Olen iloinen siitä, että olen käynyt nyt suuhygienistillä ja optikolla, varannut ajan hammaslääkärin tarkastukseen ja silmälääkärille sekä papa-seulontaan. Olen saanut lähetteen verikokeisiin ja olen menossa terveystarkastukseen. Olen selvittänyt mahdollisuuden päästä kunnallisesti fysioterapeutille ja tarvitsemaani rokotukseen. Ilmaisia tai varsin edullisia palveluita suurin osa optikkoa ja silmälääkäriä lukuun ottamatta. Olen ylpeä, että olen saanut terveysasioitani hoidettua. Ja kiitollinen julkisista palveluista, joita vielä näköjään on olemassa.

Lisäksi olen täyttänyt THL:n ilmaista ruokapäiväkirjaa ja lukenut julkisten palveluntarjoajien sivuja, jotka liittyvät terveyteen, liikuntaan ja ravintoon. Näissä (esimerkiksi Sydänliitolla) on ilmaisia elämäntapamuutokseen liittyviä valmennuksia. 

Jaksa sinäkin hoitaa näitä tärkeitä asioita! 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi kävin vielä kampaajallakin leikkauttamassa hieman hiuksia. 

-ap

Vierailija
2/4 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla hyviä kokemuksia julkisista terveyspalveluista? Entä kukaan muu, joka hoitaa terveysasioita kesän alkamisen kunniaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! :) tulee hyvä olo kun saa asiat kuntoon

Vierailija
4/4 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! :) tulee hyvä olo kun saa asiat kuntoon

Kiitos! Kyllä, ja varsinkin omien terveysasioiden hoitaminen voi jäädä keski-ikäisellä muiden asioiden hoitamisen vuoksi. Mutta myös omia asioita pitää välillä hoitaa.