Oli mukava viikko
Kun olin kolmen miehen seurassa eräällä mökillä. Minä yksin naisena sain kunnon kyydit moneen kertaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on unessa.
Tapahtui oikeasti. Olin yhdessä ravintolassa ja miehet pyysivät mukaansa mökilleen. Lähdin ja kyllä kannatti.
Ap
Saitko kyydit suklaajunan vikassa vaunussa? Se on paras.
Kukaan järjissään oleva nainen ei lähde kolmen miehen mukaan jonnekin mökille!!! Keksi parempi tarina!
Öö kyllä on ennenkin naiset lähteny kolmen miehen kanssa baarista vaikka ei ois tarkotus harrastaa Ees seksiä kaikkien niiden kanssa. Mut mä kyllä voisin lähteä noinkin jos kerrankin sais tarpeeksi, en ole ikinä vielä ja vain yks kolmen kimppaki kahden miehen kanssa ja sekin oli jo puolessa tunnissa ohi niin ei saanutkaan tarpeeksi.
Puhuin järjissään olevista naisista! Muut onkin sitten eri juttu!
Millä perusteella ne ei oo sun mielestä järjissään? Pitäisikö heti epäillä kaikkia miehiä hulluiksi tappajiksi tai raiskaajiksi. Kyllä mä olen ollut elämäni aikana kaikenlaisissa tilanteissa mutta oon ensin tarkastellu miehet läpi ja puntaroinu uskaltaako. Mulla on ollu hyvä silmä näissä aina siksi ei ole tapahtunut ikinä mitään näissä tilanteissa. Mulla tulee helposti tunne jos mies on sellainen ettäö kannattaa jättää näkemättä, ihan jo viestien vauhdossakin niin sitten jätän välistä. En mä millaisten hessujen kans vaan lähe.
Jorma-Tapio, jos siellä kiihtelysvaarassa ei nyt sada, niin käy suihkussa pesemässä kakit pois pyllystä ja lähde ulos raittiiseen ilmaan selvittäään päätäsi, niin ei tarvi keksiä satuja tänne!
Jos kerran sait kolmea miestä niin kerro mitä kaikkea teitte.
Neljä ihmistä lähtee ravintolasta yllättäen viikoksi mökkeilemään?? Kaikki työttömiä vai miten nämä hommat onnistuu?
Tuskin olit missään kun et pysty kertomaa tarkemmin mitää.
Sellaista se on unessa.