Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä on kyllä vaikeaa aikaa, kun kotoa ei voi poistua pesemättä hiuksia

Vierailija
06.06.2025 |

Eikä muutenkaan voi lähteä esim. kävelylle ennen kuin on käynyt suihkussa ja laittanut aurinkovoidetta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisena toisinpäin. Ulkoa tullessa pakko pestä hiukset.

Vierailija
2/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, talvella voi mennä pipo päässä kauppaan, ihan sama minkä näköiset hiukset on. Kesälle ei voi, eikä lippis ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, talvella voi mennä pipo päässä kauppaan, ihan sama minkä näköiset hiukset on. Kesälle ei voi, eikä lippis ole sama asia.

Niinpä. Hiuksia ei voi myöskään laittaa vaan kiinni, koska näytän kaljulta rotalta ja muutenkin on niin ruma ylipitkä nahkakaula. Talvella tuonkin voi peittää huivilla.

Ap

Vierailija
4/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pitää miettiä näkyykö alkkarinrajat kesähousuissa.

Vierailija
5/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ongelmaa. Olen pessyt hiukseni joka aamu jo 15-vuotiaasta alkaen. Aika kauan jo. 

Vierailija
6/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voi.

Vierailija
7/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut ongelmaa. Olen pessyt hiukseni joka aamu jo 15-vuotiaasta alkaen. Aika kauan jo. 

Mäkin pesen joka päivä, mutta mieluummin tekisin sen aamukävelyn jälkeen. Ja eilen oli esim. kahvi loppu ja olisi tarvinnut hakea sitä aamulla lisää. 

Ap

Vierailija
8/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hattu tai huivi

Vierailija
9/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen ja hoidan hiukseni myös itseni vuoksi. Oli kesä tai talvi. Joka päivä myös kunnollinen peseytyminen ja puhtaat, siistit vaatteet, vaikka olisin kotona koko päivän.

Vierailija
10/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pitää miettiä näkyykö alkkarinrajat kesähousuissa.

Tätä mä en mieti, kun en käytä ylikireitä housuja. Ja toisaalta mitä merkitystä sillä on vaikka ne näkyisivät? Muut saisivat tietää, että käytät alushousuja, aika kauhea ajatus.

Ap

Vierailija
11/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan suaniin tarkkaan kyylää. Minä en useimmiten edes tal Ella pistä mitään päähäni. 

Vierailija
12/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan suaniin tarkkaan kyylää. Minä en useimmiten edes tal Ella pistä mitään päähäni. 

Ei kyse ole mistään kyyläämisestä vaan siitä, että olo on nuhjuinen ja epämukava. 

Ap

Vierailija
13/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kätän peruukkeja. Aina hiukset kunnossa

Vierailija
14/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aurinkoihottuma. Joinain kesinä se on ollut aivan villi, nyt jo monta kesää hyvin lievä. Kun aurinkoihottuma puhkesi, uusin kesävaatevaraston. Siihen kuuluu: pitkät hihat, pitkät lahkeet ja lierihattu. Tässä ratkaisu aloittajallekin. Ei tarvitse aina pestä hiuksia tai levittää aurinkorasvaa.

Vierailija
15/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pesen joka päivä, mutta mieluummin tekisin sen aamukävelyn jälkeen. Ja eilen oli esim. kahvi loppu ja olisi tarvinnut hakea sitä aamulla lisää. 

Ap

Aloituksessa kirjoitit, ettet voi poistua kotoa pesemättä hiuksia. Etkö poistu kotoa aamukävelyllä? Ja varo vähän, siellä aamukävelyllä voi kohdata ihmisiä enemmänkin kuin aamulla kaupassa. 

Vierailija
16/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloituksessa kirjoitit, ettet voi poistua kotoa pesemättä hiuksia. Etkö poistu kotoa aamukävelyllä? Ja varo vähän, siellä aamukävelyllä voi kohdata ihmisiä enemmänkin kuin aamulla kaupassa. 

En käy kesällä aamukävelyllä, kun en halua pestä hiuksia ennen sitä.

Ap

Vierailija
17/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksei voi? Nytkään en oo käynny yli viikkoon pesulla ja silti poistun kotoa. Älä välitä muiden ihmisten tuijotteluista.

Vierailija
18/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tajua miksi pitäisi lähteä paskaisena minnekään. Eikö sitä voi aamulla käydä suihkussa kuten kuuluu?

Vierailija
19/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeasti hiuksesi oikein rasvoittuvat? En minä ainakaan pese hiuksia joka päivä, kesälläkään.

20/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti hiuksesi oikein rasvoittuvat? En minä ainakaan pese hiuksia joka päivä, kesälläkään.

Samaa olin tulossa hämmästelemään. Pesen hiukset keskimäärin kaksi kertaa viikossa. Jos on jotain tärkeämpää menoa, silloin pesen varmuuden vuoksi. Jos pelkästään kotoilen (saatan käydä kaupassa/kirjastossa) niin pesuväli voi olla 5 päivää. Laitan vaan ponnarille, en välitä vaikka näyttää siltä, että olisin käyttänyt Suavea, latva on puhdas.

Onko ap harkinnut hiustyylin muuttamista?