Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on kyllä vaikeaa aikaa, kun kotoa ei voi poistua pesemättä hiuksia

Vierailija
06.06.2025 |

Eikä muutenkaan voi lähteä esim. kävelylle ennen kuin on käynyt suihkussa ja laittanut aurinkovoidetta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin voi.

Minä ainakin. Kypärä päähän ja polkupyörällä menoksi.

Vierailija
22/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa valittaa. Sulla on sentään hiukset joita pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se rasittaa kun pitää joka aamu viiskymppiset suojakertoimet läträtä näkyvillä olevaan ihoon.

Yksi kasvain poistettu, joten läträtkäähän tekin vaan 🌞🌞🌞

Vierailija
24/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti hiuksesi oikein rasvoittuvat? En minä ainakaan pese hiuksia joka päivä, kesälläkään.

Vaativat pesua 24 tunnin välein. 

Ap

Vierailija
25/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti hiuksesi oikein rasvoittuvat? En minä ainakaan pese hiuksia joka päivä, kesälläkään.

Samaa olin tulossa hämmästelemään. Pesen hiukset keskimäärin kaksi kertaa viikossa. Jos on jotain tärkeämpää menoa, silloin pesen varmuuden vuoksi. Jos pelkästään kotoilen (saatan käydä kaupassa/kirjastossa) niin pesuväli voi olla 5 päivää. Laitan vaan ponnarille, en välitä vaikka näyttää siltä, että olisin käyttänyt Suavea, latva on puhdas.

Onko ap harkinnut hiustyylin muuttamista? 

Mikä on sellainen hiustyyli, jota ei tarvitse pestä?

Ap

Vierailija
26/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut ongelmaa. Olen pessyt hiukseni joka aamu jo 15-vuotiaasta alkaen. Aika kauan jo. 

Totutappahan ne hiuksesi vähän terveellisempään pesutahtiin. Esim joka kolmas päivä.

Vierailija
27/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla edellisellä sivulla kerroin, millaisia vaatteita itse käytän kesällä. Se on tyyli, joka ratkaisisi aloittajan ongelman, jos hän haluaisi sen ratkaista, mutta tässähän ei ole halusta kyse.

Vierailija
28/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa valittaa. Sulla on sentään hiukset joita pestä.

Saako hiukseton valittaa, jos hänellä kuitenkin on kädet, joilla voisi pestä hiuksia? Voisihan asiat olla pahemminkin.

Vierailija
29/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten niin? En ole peseytynyt kolmeen viikkoon ja viimeksi tänään kävin ulkona.

Vierailija
30/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aurinkoihottuma. Joinain kesinä se on ollut aivan villi, nyt jo monta kesää hyvin lievä. Kun aurinkoihottuma puhkesi, uusin kesävaatevaraston. Siihen kuuluu: pitkät hihat, pitkät lahkeet ja lierihattu. Tässä ratkaisu aloittajallekin. Ei tarvitse aina pestä hiuksia tai levittää aurinkorasvaa.

Millä peset tämän hattusi ja kuinka usein? Kuulostaa ällöttävältä muhitella likaisia hiuksia jossain hatussa, jota ei koskaan pestä.

Ap

Vierailija
31/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on high-maintenance-hair. Mitä tapahtuu, jos ei pese 24 tunnin välein?

Vierailija
32/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aurinkoihottuma. Joinain kesinä se on ollut aivan villi, nyt jo monta kesää hyvin lievä. Kun aurinkoihottuma puhkesi, uusin kesävaatevaraston. Siihen kuuluu: pitkät hihat, pitkät lahkeet ja lierihattu. Tässä ratkaisu aloittajallekin. Ei tarvitse aina pestä hiuksia tai levittää aurinkorasvaa.

Millä peset tämän hattusi ja kuinka usein? Kuulostaa ällöttävältä muhitella likaisia hiuksia jossain hatussa, jota ei koskaan pestä.

Ap

Mulla on erilaisia hattuja, ei vain yhtä hattua. En muhittele likaisia hiuksia missään. Töissä käyttämäni hatut pesen säännöllisesti pesukoneessa. Mutta tässä on nyt kyse siitä, että sinä et halua ratkaista ongelmaa, vaan valittaa siitä, tai löytää tekosyyn sille, ettei tarvitse käydä ulkona.

Vierailija
33/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hiukset näyttävät ja tuntuvat kammottavilta. Kolmessa päivässä päänahkaan ilmaantuu märkiviä näppylöitä ja iho muuttuu kirveleväksi ja kipeäksi.

Ap

Vierailija
34/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asiasta saatte ongelman.

Vierailija
35/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan suaniin tarkkaan kyylää. Minä en useimmiten edes tal Ella pistä mitään päähäni. 

Ei kyse ole mistään kyyläämisestä vaan siitä, että olo on nuhjuinen ja epämukava. 

Ap

Miksi olo on sellainen vain ulkona? Luulisi kotonakin olevan sama olo?

Vierailija
36/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hiukset näyttävät ja tuntuvat kammottavilta. Kolmessa päivässä päänahkaan ilmaantuu märkiviä näppylöitä ja iho muuttuu kirveleväksi ja kipeäksi.

Ap

No sittenhän sun pitää pestä ne hiukset joka tapauksessa päivittäin, ei vain siksi, että voisit poistua kotoa. Tässä on kyse psykologisesta ongelmasta, ei siitä, että hiusten peseminen olisi ongelma. Haluat, että sulla on ongelma sen sijaan, että ratkaisisit sen.

Vierailija
37/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka asiasta saatte ongelman.

Ketkä "te"?

Vierailija
38/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No sittenhän sun pitää pestä ne hiukset joka tapauksessa päivittäin, ei vain siksi, että voisit poistua kotoa. Tässä on kyse psykologisesta ongelmasta, ei siitä, että hiusten peseminen olisi ongelma. Haluat, että sulla on ongelma sen sijaan, että ratkaisisit sen.<

Ongelma on se, ettei voi käväistä kaupassa hakemassa aamukahvia tai lenkkeillä ja mennä vasta sen jälkeen suihkuun.

Ap

Vierailija
39/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tajua miksi pitäisi lähteä paskaisena minnekään. Eikö sitä voi aamulla käydä suihkussa kuten kuuluu?

Kaikkein hirveintä on mennä likaisena sänkyyn. Sänkyyn vaan puhtaana ja puhtailla vaatteilla, sinne ei todellakaan mennä päivävaatteilla, ja sitten herätäänkin puhtaina. Päivän aikana se lika tulee. 

Vierailija
40/56 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma on se, ettei voi käväistä kaupassa hakemassa aamukahvia tai lenkkeillä ja mennä vasta sen jälkeen suihkuun.

Ap"

Kun olet tehnyt itsellesi tällaisen ongelman, niin sitten sinun pitää vain elää sen kanssa, että olet tehnyt sellaisen ongelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan