Käykö ihmiset enää töissä?
Kommentit (39)
Jos työkokeilua 40- vuotiaana sanotaan työssäkäymiseksi niin okei, mä kai käyn töissä. Näennäisesti. Mitään verollisesti en siitä kostu mutta HEI ainakin valtion mukaan käyn ja olen osa yhteiskuntaa. Enpä makaa sohvalla. Tätä tämä p....ka nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat käyvät mutta tuntuu, että yhä useampi on myös keksinyt jonkun pipipää diagnoosin syyksi olla käymättä.
Monilla on fyysisiä sairauksia jotka alentavat huomattavasti työkykyä. Osa niistä on työperäisiä sairauksia. Ja monet ovat 50+ koko ikänsä tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat käyvät mutta tuntuu, että yhä useampi on myös keksinyt jonkun pipipää diagnoosin syyksi olla käymättä.
Niitähän riittää. Varhaiseläkkeelle pääsee nykyään eri diagnooseilla
Kyllä se lääkäri diagnoosin keksii. Sanot ettei huvita, niin saat masennusdiagnoosin ja eläkepaperit.
Vierailija kirjoitti:
Mikään fyysinen sairaus ei ole riittävä syy Kela-lääkärille, mutta pipipäisyydelle nekään ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ku muija käy
Mää laitoin muijan poikimaan ja pennut töihin. Tää on sitä sijoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii ku muija käy
Mää laitoin muijan poikimaan ja pennut töihin. Tää on sitä sijoittamista.
Hahahaha, hauska
Vierailija kirjoitti:
Aloitustasi pitää vielä hieman parannella. Katsos näin:
Siis öööööööhhhhhhh vieläkö jotkut ihmisjoukkiot käy töissä?
Ole hyvä.
Ihmisjoukkiot käyskentelevät kaduilla tyhjänpanttina tai maleksivat kotona. Töissä heitä ei enää näe
EnääN, se kirjoitetaan enääN!!
Tietysti käyn ja maksan veroja, jotta kaiken maailman sossun pummit voivat vetää lonkkaa!
MENKÄÄ TÖIHIN!!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti käyn ja maksan veroja, jotta kaiken maailman sossun pummit voivat vetää lonkkaa!
MENKÄÄ TÖIHIN!!
TÖITÄ EI ENÄÄ SAA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN!!
NÄÄÄÄN NÄÄÄÄÄN NÄÄÄNN!
EIKÄ MENNÄÄÄÄÄN
EI MENNÄKÄÄN. NÄÄNÄNNÄNÄÄÄNÄÄÄNÄÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN!!
Menepä kouluun, luuseri.
Töitä ei saa enää mistään, mahdoton tehtävä
Eivät käy ja sitten ihmetellään miksi talous ei kasva. MENE TÖIHIN!!!!
jotkut lopettaa kun pelästyy hullua porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän riittää. Varhaiseläkkeelle pääsee nykyään eri diagnooseilla
Kyllä se lääkäri diagnoosin keksii. Sanot ettei huvita, niin saat masennusdiagnoosin ja eläkepaperit.
Ystäväpiirini on kolmi-nelikymppistä, yksi sai eläkepaperit nyt alkuvuodesta, ensimmäistä kertaa eläkettä hakenut(?) -11.
Muuten kaikki ystäväni ovat töissä/ töissä ja koulussa, perhevapailla olevilla on työpaikka mihin palata.
Minun tuttavapiirissä kyllä käy. Johtunee siitä, että tuntemani ihmiset ovat joko juristeja tai sitten tunnen ihmisiä ratsastustallilta. Työttömillä harvemmin on mahdollisuutta harrastaa ratsastusta, joten harrastuksen kautta tuntemani ovat kyllä työssäkäyviä.
Siitä olen erityisen iloinen, että exä (paras kaverini) sai nelisen vuotta sitten töitä. Oli useamman vuoden työttömänä, mutta siis hänkin nykyään työssäkäyvä.
Kovin paljon kavereita/tuttuja minulla ei ole, joten otanta rajoittuu noihin ammatti- tai harrastuspiireihin.
asianajaja
Se on jo eläkkeellä.