Nainen! Miksi nojaat siihen ostoskärryyn täydellä painolla koko ostosreissusi ajan!
Kommentit (31)
En nojaa, kun en edes käy kaupassa, vaan tilaan kaiken kotiinkuljetuksella kotiin!
Asia ei kuulu sulle vitunkaan vertaa, pidä huoli omista asioistasi.
En ole käyttänyt kärryjä enää kaupassa maaliskuun 2020 jälkeen. Laitan ostokset suoraan kestokassiin.
Siksi, että sinä ap, voisit tuoda ilmi tyhmyytesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö, jota en todellakaan ole huomannut. Mutta kai tuollainenkin on olemassa ja se ilmeisesti häiritsee.
Missä asut? Etelä-Suomessa tätä näkee jokaisella ostosreissulla.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaan välillä että jaksan tehdä ostokset leikatun lonkan ja syöpähoitovaikutusten kanssa. Kotiin jääminen ei ole vaihtoehto.
Mistä teitä saatanan syäpäakkoja riittää täällä av:lla joka aiheeseen!!!
Meitä on niin paljon. Paljon on sinunkaltaisiasi typeryyksiäkin palstalla.
Kyllä nojaan eikä edes hävetä! Minulla on sairaus joka ei näy päällepäin. Ja kerrotaan nyt vielä että en ole lihava enkä ole itse voinut vaikuttaa sairastumiseen. Ihmeellistä urputusta, ketä kiinnostaa kuka nojaa mihinkin!
Olen pahoillani, jos minun liikuntavammaisuuteni sinua niin paljon häiritsee!
Olen lähes eläkeikäinen, lonkat ja polvet hajalla 40v:n työuran jälkeen. Yleensä liikun kyynärsauvojen kanssa, mutta kaupassa (jossa käyn 2-3x kuukaudessa) on helpompi ottaa iso ostoskärry, josta saa tukea.
Tiesitkö, että sinustakin tulee tulevaisuudessa vanhus???
Myönnän nojaavani ostoskärryyn. Selän parin nikaman puristuminen tekee kävelystä hankalaa. Nojaaminen helpottaa kävelyä.
En nojaile, käytän ostoskoria. Käyn kaupassa pyörällä tai kävellen ja korin kanssa ei tule vahingossa haalittua enemmän tavaraa, kuin jaksaa kantaa.
Missä asut? Etelä-Suomessa tätä näkee jokaisella ostosreissulla.