Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Miksi nojaat siihen ostoskärryyn täydellä painolla koko ostosreissusi ajan!

Vierailija
06.06.2025 |

Etkö sen verran pysy pystyssä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+/5

OSTOSKÄRRY EI OLE ROLLAATTORI!

- HOK-Elanto

Vierailija
2/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin näen miesten tekevän tätä. Moni nuori mies suorastaan roikkuu siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkani ovat tällaiset ja ballerinan remmit puristaa. 

N52v

Vierailija
4/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 v. äitini tarvitsee tuota ostosreissujensa ajaksi. Ei ole varmaankaan sinun ongelmasi, ap. 

Vierailija
5/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaisi tietää mitä niillä kärryillä on tehty jossa pyörään on kulunut tasainen kohta, joka sitten kalkattaa koko ajan kun työntää kärryjä.

Vierailija
6/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ostoskori. 😄

Vierailija
7/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien aktiviteetti. Et jaksa kävellä ja työntää kärryä samaan aikaan, pakko nojata. Huomattavan epäterveellistä. Voisi siinä ostoksilla tehdä parempia valintoja. 

Vierailija
8/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa näyttää tyhjiä takapöksyjään naisille 🧇

Vierailija
9/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jättiläisiä ne ovat, kun minä keskimittainen 167 cm nainen en ylety nojaamaan ostoskärryyn millään painolla kiipeämättä alatasolle, kahva on niin korkealla?

Vierailija
10/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaan välillä että jaksan tehdä ostokset leikatun lonkan ja syöpähoitovaikutusten kanssa. Kotiin jääminen ei ole vaihtoehto. 

Vierailija
11/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jättiläisiä ne ovat, kun minä keskimittainen 167 cm nainen en ylety nojaamaan ostoskärryyn millään painolla kiipeämättä alatasolle, kahva on niin korkealla?

Korkokengissä. Pidät itseäsi keskimittaisena? 😂

Vierailija
12/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näin keski-ikäisenä. Nuoret naiset korkkareineen ovat toki oikeita hujoppeja, huomasin taas ylppäreissä, mutta eipä se sukupolvi missään marketeissa kärryjä työntelekään.

Vierailija
13/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin yhden n. 11 - 12 -vuotiaan tekevän niin pitkin Joensuun Prisman käytäviä. Äiti ei sanonut mitään. Minä olisin omalle sanonut, että älä röhnötä siinä kärryn päällä. 

Teki mieli potkaista persiille. 

Vierailija
14/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 v.  Lonkat eivät kävele pystyasennossa, vaatii kumaran asennon.

Vierailija
15/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, etkö tiedä, että suomalaisten naisten keskipituus on ennen ollut 165cm. Nykyään ihmiset on pidempiä, myös naiset ja keskipituus on nykyään 167cm.

T 166cm tappi 

Vierailija
16/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaan välillä että jaksan tehdä ostokset leikatun lonkan ja syöpähoitovaikutusten kanssa. Kotiin jääminen ei ole vaihtoehto. 

Mistä teitä saatanan syäpäakkoja riittää täällä av:lla joka aiheeseen!!!

Mene vaikka runkkaan, mutta poistu

Vierailija
17/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö, jota en todellakaan ole huomannut. Mutta kai tuollainenkin on olemassa ja se ilmeisesti häiritsee. 

Vierailija
18/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se o aikamoinen ongelma. Ja myös se, et ne jätetään ulkona miten sattuu, ei koskaan/harvoin ne ovat järjestyksessä, oikein ja peräkkäin edellä olevassa kiinni, ei lukossa !! Ne pitää jokaisen käyttäjän laittaa itse kunnolla !!!!!! Kärrykyttiä täällä kaivataan !!!! Kun kerran kaupat o NIIIIIIIIN laiskoja tän asian suhteen ! Ei oo mukavaa hakea niitä mistä sattuu !!!!! Miten se voikin olla niiiiiin vaikeaa laittaa ne kunnolla ???? Niin kiire ei ole kellään, etteikö sen vois tehdä ! Jos mä vammaisena naisena sen pystyn tekemään, niin pystyy muutkin !! Niissä pitäisi olla sellainen hälytin, et jos se o irti edellä olevasta kärrystä, niin se alkaa joista kovaa niin kauan, et se laitetaan kunnolla kiinni edelliseen kärryyn. Ei lukkoon. Se antaa myös epäsiisti vaikutelman koko kauppaan, jos kärryt on miten sattuu. Ulkona tai sisällä. Sellainen vie myös paljon tilaa ! Kulkureititkin tukeutuvat helposti. Ja tekevät noin miehetkin, et ne nojaa kärryihin. Sitä saa hävetä !!!!! Jokainen normaali ihminen on kaupassa vain sen ajan, mitä se vie, ei sekuntiakaan pitempään ! 

Vierailija
19/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien aktiviteetti. Et jaksa kävellä ja työntää kärryä samaan aikaan, pakko nojata. Huomattavan epäterveellistä. Voisi siinä ostoksilla tehdä parempia valintoja. 

Höpö, höpö.

Mulla on nilkka operoitu joten tuki on tarpeellinen.

Vierailija
20/31 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä saatanan syäpäakkoja riittää täällä av:lla joka aiheeseen!!!

Mistä sun kaltaisiasi aivottomia ääliöitä riittää täällä av:lla joka aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi