Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivota pitäisi eikä yhtään innosta...

Vierailija
23.03.2007 |

Tulin juuri töistä. Talo sikin sokin, lattioille kantautunut pikku kiviä ja pöydät pursuaa ja pyykkivuori odottaa. Veto rankan viikon jälkeen kerta kaikkiaan poissa. Miten saisin motivoitua itseni liikenteeseen? Ja suurempi pulma: miten saisi myös miehen siivoamaan?

Miten teillä työnjako? Lähteekö isä lasten kanssa siivouksen ajaksi pois jaloista ja antaa äidille " laatuaikaa" vai osallistuuko koko perhe työhön?

(Joo, tässä haetaan taas keskustelua kuluneesta aiheesta kotitöiden jakaminen, mutta vastatkaa pliis...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä typerys, joka kirjotit ton vikan onko pakko lesota....lesoo vähän lisää bitshhhh ...murrrrrrr Meillä ei ole varaa tuollaisiinnhienouksiin. Ja muute oon kakstoista veeee ja joudun aina siivoomaan yksin vaikka  ois yks muuki tässä familyssä joka osais siivota hyvin, mut äiti, sisko, iskä ei osaa ku MUKA,MUKA,MUKA,MUKAMUKAMUKA siivota!

Vierailija
2/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ottaa imurin, ja toinen nostelee imurin edestä tavaroita paikoilleen. Sitten se luuttuaa kumpi ehtii. Eli suosittelen, että laitat miehen vaikka siihen imurin varteen ja alat itse raikota tavaroita pois tieltä, niin se sujuu nopsaan :) (ja sano miehelle, että murrrrr, jos ei osallistu :D)

Ei sitä väsyneenä tarvii jaksaakaan mitään suursiivousta, mutta jos vähän järjestelet ja sitten edes imuroitte? Eikös juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin liikkeelle!

Viikonloppuihin tarvittaisiin yksi päivä lisää, yksi rästissä oleville kotihommille ja kaksi lepoon ja perheen yhdessäoloon.

Vierailija
4/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarviiko mun tänään siivota? Ajattelin, että surffailisin mieluummin netissä.

Vierailija
5/5 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihanaa tulla kotiin aina perjantaisin, kun koko asunto on niin puhdas ja hyväntuoksuinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi