Mitä sanot, kun tulee?
Eli miten seksiä harrastaessasi ilmaiset (jos sitä nyt mitenkään ilmoitat), että saat orgasmin?
Voit myös kertoa, miten kumppanisi ovat tehneet tilanteessa.
Itse sanon sisään lauetessa "Multa tulee." Jos taas kaluni on suussa, en sano mitään. Jotenkin saan kiksit, kun tulen muka yllättäen, vaikka kyllähän vaimo merkit tuntee ja tietää laakin olevan tulossa.
Vaimo taas tilanteesta riippuen joko sanoo, voihkii tai huutaa "Se tulee!" tai "Se tulee taas!". Hänen tapauksessaan se on ihan se ja sama, tuleeko orgasmi yhdynnässä, sormeillessa vai suuseksissä. Tai sitten jotenkin muuten.
Eksä ei koskaan sanonut mitään, ei orgasmin aikanakaan juuri päästänyt ääntä, ehkä vain vähän ähkimistä tai ähinää. Vaikka orkkunsa ymmärtääkseni hyvin voimakkaita olivatkin.
Mitenkäs teillä? Mitä suusta pääsee, kun tulee orkku?
Kommentit (72)
Anna mä tuun
Toivon että se on signaali miehelle, ettei muuta mitään siinä kohtaa. Mutta enpä oo koskaan tullu kertoneeksi tuota pointtia
Lausun pari mahtipontista katkelmaa Shakespearen näytelmistä.
Naapurin Anella oli parenpi tavara
Kohta tulee...Nyt...Sitten huutoa kurkkuääntä..
Ihan vaan perinteisesti: multa tulloo
Usein sanon, että kohta lasken sisälle. Vaimo tykkää silloin avata haaroväliä vielä isommaksi. Tunnen viimeisillä syvillä työnnöilläni vaimoni kohdunkaulan. Pelkkä ajatus terstasta koskettamassa kohdunkaulaa saa siemensyöksyn alkamaan. Se on jokin sellainen voimakas siittämisvietti, että haluaa laskea kaiken syvälle.
Anna kun setä pumppaa nyt sun pepun täyteen spermaa. Noin, hyvä poika
Yleensä mä kerron kuinka taidan olla lähellä ja käsken naista olemaan hiljaa ettei häiritse mun orgasmia. Sitten mä yleensä hoen, että kohta tulee, kohta tulee.
Joskus kysyn, että haluutko sisälle, vatsalle vai kasvoille. Jollei tule heti vastausta, niin alan inttämään, että sano nyt mihin mä tuun.
Sitten kun tulen, niin huudan että tästä saat senkin kelvoton l*tka, ota joka tippa.
Minä yleensä tulemisen hetkellä lausun mahtipontisesti Eino Leinon runoista joitain riimejä. Normaalisti en tykkää runoista, enkä juurikaan muista mitään Leinon tuotannosta. Mutta orgaamin hetkellä, jokin tiedostamaton nousee esiin.
Seksikumppanit aina ensin pelästyy tätä. Pelottavutta lisää se, että silmät ikään kuin muljahtavat, ja vain valkuaiset näkyy.
Yksi kulttuurirouva piti tästä, mitä minulle tapahtuu orgasmin hetkellä, ja oli aivan kiimoissaa. Muut pelästyy.
On sovittu että sanon kohta tulee
Mies sanoo 'multa tulee kohta' ja pidän sitä ärsyttävänä. Itse ulisen.
No yleensä se on naisen saatua jo pari kolme kertaa puolen/tunnin aikana, että nyt on tulossa. Ja monesti tuleekin.
Nyt....nyt....nyt tulee ja murahtelen
IFIX TCEN TCEN!