Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanot, kun tulee?

Vierailija
06.06.2025 |

Eli miten seksiä harrastaessasi ilmaiset (jos sitä nyt mitenkään ilmoitat), että saat orgasmin?

Voit myös kertoa, miten kumppanisi ovat tehneet tilanteessa.

Itse sanon sisään lauetessa "Multa tulee." Jos taas kaluni on suussa, en sano mitään. Jotenkin saan kiksit, kun tulen muka yllättäen, vaikka kyllähän vaimo merkit tuntee ja tietää laakin olevan tulossa.

Vaimo taas tilanteesta riippuen joko sanoo, voihkii tai huutaa "Se tulee!" tai "Se tulee taas!". Hänen tapauksessaan se on ihan se ja sama, tuleeko orgasmi yhdynnässä, sormeillessa vai suuseksissä. Tai sitten jotenkin muuten.

Eksä ei koskaan sanonut mitään, ei orgasmin aikanakaan juuri päästänyt ääntä, ehkä vain vähän ähkimistä tai ähinää. Vaikka orkkunsa ymmärtääkseni hyvin voimakkaita olivatkin.

Mitenkäs teillä? Mitä suusta pääsee, kun tulee orkku?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Tai jabadabaduu.

Vierailija
22/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Multa tuli jo" totesi puutarhuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (nainen) huohottelen kaikenlaisia juttuja seksin aikana, esim: Just noin, ooh ihanaa, just siitä, oooh aaah, mä tuun pian, oih, uuuh, ihanaa, mä tuun ihan just, ooooooo mä tuun, mä tuun, mä tuuuuuuuuuun!!!!!!

Vierailija
24/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny-y-yyt tulee! 

Vierailija
25/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudahdan: " Väyrynen on kingi! Väyrynen on kingi!".

Vierailija
26/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukko sanoo "oho" tai "sori".

Vierailija
27/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitän sinut herran nimeen. Ota spermani vakoosi kuin vanhurskas 

Vierailija
28/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenneste on vaaleaa nestettä, jonka ominaisuudet ja määrä vaihtelevat yksilöittäin ja siemensyöksyjen tiheyden mukaan. Siemenneste voi olla paksua, paakkuista ja valkoista tai se voi olla hyvin ohutta ja kirkasta, varsinkin jos edellisestä siemensyöksystä ei ole pitkää aikaa. Usein valkea, paksu siemenneste hetken ajan seisoessaan paikallaan muuttuu kirkkaaksi ja juoksevaiseksi. Siemennestettä vapautuu yleensä 35 millilitraa kerralla joillakin miehillä mahdollisesti 1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran.Yksilöllisiä eroja siemennesteen määrän kehityksessä tosin on.

Vierailija
29/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemenneste on vaaleaa nestettä, jonka ominaisuudet ja määrä vaihtelevat yksilöittäin ja siemensyöksyjen tiheyden mukaan. Siemenneste voi olla paksua, paakkuista ja valkoista tai se voi olla hyvin ohutta ja kirkasta, varsinkin jos edellisestä siemensyöksystä ei ole pitkää aikaa. Usein valkea, paksu siemenneste hetken ajan seisoessaan paikallaan muuttuu kirkkaaksi ja juoksevaiseksi. Siemennestettä vapautuu yleensä 35 millilitraa kerralla joillakin miehillä mahdollisesti 1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran.Yksilöllisiä eroja siemennesteen määrän kehityksessä tosin on.

T:Diplomi-insinööri

Vierailija
30/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T:Diplomi-insinööri

Minun mieheni. Tunnistan tämän päivittäisen huudon. 🥰

Vierailija
31/72 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aika omaperäinen tokaisu sillä hetkellä 🤔

Vierailija
32/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran

Aika suuret ruokalusikat teillä, sillä 1115 ml on 1,115 litraa.

Vierailija
33/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAaa! Huuda mun sotilasarvoa narttu!

Vierailija
34/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysse tulee !

Vierailija
35/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä vielä tuu??? Ehhhh....

Vierailija
36/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan täysillä, "RUISKIS".

Vierailija
37/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
38/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huudan I'm coming baby koska oon kansainvälinen veikko ja vaimoni osa enklantia mutta ei suomea.

Vierailija
39/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi huusin vaimon siskon nimeä, mikä ei ollut hyvä asia ollenkaan.

Vierailija
40/72 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän