Mitä sanot, kun tulee?
Eli miten seksiä harrastaessasi ilmaiset (jos sitä nyt mitenkään ilmoitat), että saat orgasmin?
Voit myös kertoa, miten kumppanisi ovat tehneet tilanteessa.
Itse sanon sisään lauetessa "Multa tulee." Jos taas kaluni on suussa, en sano mitään. Jotenkin saan kiksit, kun tulen muka yllättäen, vaikka kyllähän vaimo merkit tuntee ja tietää laakin olevan tulossa.
Vaimo taas tilanteesta riippuen joko sanoo, voihkii tai huutaa "Se tulee!" tai "Se tulee taas!". Hänen tapauksessaan se on ihan se ja sama, tuleeko orgasmi yhdynnässä, sormeillessa vai suuseksissä. Tai sitten jotenkin muuten.
Eksä ei koskaan sanonut mitään, ei orgasmin aikanakaan juuri päästänyt ääntä, ehkä vain vähän ähkimistä tai ähinää. Vaikka orkkunsa ymmärtääkseni hyvin voimakkaita olivatkin.
Mitenkäs teillä? Mitä suusta pääsee, kun tulee orkku?
Kommentit (72)
"Multa tuli jo" totesi puutarhuri.
Mä (nainen) huohottelen kaikenlaisia juttuja seksin aikana, esim: Just noin, ooh ihanaa, just siitä, oooh aaah, mä tuun pian, oih, uuuh, ihanaa, mä tuun ihan just, ooooooo mä tuun, mä tuun, mä tuuuuuuuuuun!!!!!!
Minä huudahdan: " Väyrynen on kingi! Väyrynen on kingi!".
Minun ukko sanoo "oho" tai "sori".
Siitän sinut herran nimeen. Ota spermani vakoosi kuin vanhurskas
Siemenneste on vaaleaa nestettä, jonka ominaisuudet ja määrä vaihtelevat yksilöittäin ja siemensyöksyjen tiheyden mukaan. Siemenneste voi olla paksua, paakkuista ja valkoista tai se voi olla hyvin ohutta ja kirkasta, varsinkin jos edellisestä siemensyöksystä ei ole pitkää aikaa. Usein valkea, paksu siemenneste hetken ajan seisoessaan paikallaan muuttuu kirkkaaksi ja juoksevaiseksi. Siemennestettä vapautuu yleensä 35 millilitraa kerralla joillakin miehillä mahdollisesti 1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran.Yksilöllisiä eroja siemennesteen määrän kehityksessä tosin on.
Vierailija kirjoitti:
Siemenneste on vaaleaa nestettä, jonka ominaisuudet ja määrä vaihtelevat yksilöittäin ja siemensyöksyjen tiheyden mukaan. Siemenneste voi olla paksua, paakkuista ja valkoista tai se voi olla hyvin ohutta ja kirkasta, varsinkin jos edellisestä siemensyöksystä ei ole pitkää aikaa. Usein valkea, paksu siemenneste hetken ajan seisoessaan paikallaan muuttuu kirkkaaksi ja juoksevaiseksi. Siemennestettä vapautuu yleensä 35 millilitraa kerralla joillakin miehillä mahdollisesti 1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran.Yksilöllisiä eroja siemennesteen määrän kehityksessä tosin on.
T:Diplomi-insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:Diplomi-insinööri
Minun mieheni. Tunnistan tämän päivittäisen huudon. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aika omaperäinen tokaisu sillä hetkellä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1115 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran
Aika suuret ruokalusikat teillä, sillä 1115 ml on 1,115 litraa.
AAaa! Huuda mun sotilasarvoa narttu!
Mä huudan I'm coming baby koska oon kansainvälinen veikko ja vaimoni osa enklantia mutta ei suomea.
Viimeksi huusin vaimon siskon nimeä, mikä ei ollut hyvä asia ollenkaan.
Hups. Tai jabadabaduu.