Muita jotka ei haluaisi kertoa itsestään mitään?
Mä oon ihan eri maata esimerkiksi mieheni kanssa. Hän aina uusien ihmisten kanssa keskustellessa osaa ujuttaa johonkin sivulauseeseen missä on töissä jne omia asioitaan. Mä taas yritän parhaani mukaan vältellä kertomasta mitään elämästäni vieraille tai puolitutuille ihmisille. Ei mun elämässä mitään hävettävää ole, asiat on kunnossa, mutta en mä vaan haluaisi kertoa. Tiedä sitten mistä johtuu?
Kommentit (24)
Älkää kertoko mitään ! Vasta luotin 10 vuoden jälkeen yhteen ihmiseen ja varmaan puoli Suomea tietää elämästäni. Olen niin surullinen ja vihainen :( !!!!
En halua enää kertoa. Aikaisempi avoimuus omien asioitten suhteen on laittanut suun kiinni, koska avoimuus on aiheuttanut kaikenlaista negatiivista. Kun on kertonut asioistaan, ihmiset vetävät niistä omia johtopäätöksiään, lisäävät omiaan asioihin, juoruavat, puhuvat pahaa, kritisoivat ym.
Mulla sama juttu. Lisäksi olen poistanut sometilini, haluan että minusta löytyy mahd. vähän tietoja netistä.
Täällä. Mua ärsyttää kaikki tutustumishommat joissa pitää kertoa jotain itsestään, kuvailla itseään, tms. Ei mua kiinnosta. Kiinnostaa ihminen siinä hetkessä, millainen keskustelija hän on, jne. Miksei ihmisiä ja tilanteita voi lähestyä avoimesti ilman että täytyy heti tuomita tai lokeroida?