Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen isoisä ei oo kertaakaan edes tarjoutunut hoitaan lasta...

Vierailija
23.03.2007 |

Isoisä asuu kilometrin päässä, on just jäänyt eläkkeelle, erittäin hyväkuntoinen ja vireä. Lapsenlapsi vuoden ikäinen, tosi helppo ja kiltti. Ei ole tosiaan kertaakaan edes ehdottanut, että voisi edes JOSKUS katsoa lasta edes muutaman tunnin. Että päästäisiin vaikka me vanhemmat kaksin syömään tms.

Ja sitten ihmettelee, miksi lapsi häntä vierastaa... Ei vierasta mun vanhempia. Vaikka asuu 200 km päässä. Tuli vaan mieleen tosta äskeisestä ketjusta jossa puhuttiin asiasta.

Millähän saisin vihjattua sille nätisti, että vois joskus edes tunniksi tulla lapsenvahdiksi?

Kaiken lisäks ennen lasta käytiin yhdessä ravintoloissa syömässä yms, nyt kun lapsi on tullut, tulee aina vain pyynnöstä meille ja meidän pitää kokata sille. Ei ole sitten tullut mieleen, että nyt sitä vasta kaipaisi ravintolahemmottelua?

Vali vali, mutta ärsyttää silti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne just eniten pitää lapsenlapsista joiden ei tarvitse heitä hoitaa kun nauttia vaan?

Vierailija
22/24 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne asenteet muuttuvat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni hoisi lastamme 7-10 -kuukautisena 5 päivää viikossa, 6-8h päivässä. Vieläkin lähestulkoon aina tarvittaessa. Lapsen kaikki isovanhemmat ovat elossa ja äitiäni lukuunottamatta eläkkeellä. Miehen vanhemmista on niiiin vaivalloista hoitaa lapsiamme.

Äitini on vahtinut lastamme kerran sen verran, että kävimme elokuvissa. Eniten hänen asenteessaan ihmetyttää se, että itse olen ollut mummon hoidettavina usein vanhempien lomamatkojen ajan.

Vierailija
24/24 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistahan tämä suomalainen yhteisöllisyys on...

---

Ps. Minä EN antaisi kummankaan ukin hoitaa lapsiamma- loput lukisin kuitenkin iltapäiväkehdestä-

niin vilkkaat lapseni ovat ja ukit vanhoja...