Kertokaa otanko koulutuspaikan vastaan vai en?
Mulla ei ole ketään kelle jutella ja chatgpt neuvoo kuitenkin väärin. Eli työkyvyttömyyseläke, voidaanko se katkaista jos meen iltakouluun opiskelemaan tutkintoa ja jos valmistun niin lopettaako ne eläkkeen. Ei mulla ole varaa menettää eläkettä, en mä ole kokonaan työkuntoinen koskaan. Mä voin ansaita 1100€/kk eläkkeen lisäksi.
Kommentit (8)
Miksi veisit opiskelupaikan joltain toiselta, jos sulla kerta ei ole aikomustakaan työskennellä?
Idiootti olet. Eipä sulla ole edes tiedonhakutaitojakaan, joita opiskelijoilta nykyään vaaditaan.
Iltakoulussa on lyhyempi aika kuin päiväkoulussa. Miksi ei saisi opiskella?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se katkaistaan jos alat opiskelemaan koska silloin olet opiskelija ja sinulle kuuluu opiskelijan tuet eikä eläkeläisen.
Määräaikaisella eläkkeellä sai ainakin ennen opiskella. Pysyvästä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se katkaistaan jos alat opiskelemaan koska silloin olet opiskelija ja sinulle kuuluu opiskelijan tuet eikä eläkeläisen.
Ai, mutta ap kertoo menevänsä iltakouluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei katkaista.
Opiskelu ei vaikuta työkyvyttömyyseläkkeeseen.
Lue vaikka netidtä, ellet usko, tollo.
Levität taas väärä tietoa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi veisit opiskelupaikan joltain toiselta, jos sulla kerta ei ole aikomustakaan työskennellä?
Idiootti olet. Eipä sulla ole edes tiedonhakutaitojakaan, joita opiskelijoilta nykyään vaaditaan.
Ah, täyttä vauva.fi-laatua. 😅 Täällä harva saa probleemaansa vastauksia vailla ittuilua. t. ei-ap