Lähtisitkö ylipainoinen nainen seksittömään suhteeseen?
Lapsi/ lapsiakin on toiveissa saada alulle hedelmöityshoidoilla. Pystyisin tarjoamaan vakaan suhteen, läheisyyttäkin, mutta vain vaatteet päällä. Olen korkeastikoulutettu, fiksu, pitkä, hauska, perhekeskeinen mies. Tarjoan vakaat puitteet perhe-elämälle, olen velaton ja rakennan mielelläni yhteistä taloudellista tulevaisuugta. Vakavaa suhdetta ei vain ole syntynyt, useita yrityksiä on ollut. En pidä seksiä parisuhteessa tärkeänä, vaan muita asioita: sitoutumista, luottamusta, keskustelua, arjen jakamista, yhdessä tekemistä. Oma ikäni alkaa jo nelosella. Voisit olla lähellä omaa ikääni. Olenkin tutustunut pariin lähellä neljääkymppiä olevaa naista, mutta emmin etenemistä, koska suuria seksuaalisia tuntemuksia minulla ei heitä kohtaan ole. Miten tärkeää seksi on naiselle, joka ei ole pitänyt itsestään huolta?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Unohda kilot. Olitte läskejä tai laihoja, niin aivot ovat ne, joiden pitää sopia yhteen. Miksi adoptio ei käy?
Näin olen ajatellutkin. Adoptiossa oma ikäni saattaisi tulla vastaan. Ja olisi toki hienoa nähdä omien geenien jatkuvan. Varsinkin jos kumppanin ylipaino ei ole mitenkään komplesoitunut, niin tuskin liikaa riskejä raskaudelle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda kilot. Olitte läskejä tai laihoja, niin aivot ovat ne, joiden pitää sopia yhteen. Miksi adoptio ei käy?
Näin olen ajatellutkin. Adoptiossa oma ikäni saattaisi tulla vastaan. Ja olisi toki hienoa nähdä omien geenien jatkuvan. Varsinkin jos kumppanin ylipaino ei ole mitenkään komplesoitunut, niin tuskin liikaa riskejä raskaudelle on.
Suomen adoptiolainsäädännössä on sekä vähimmäis- että enimmäisikärajat adoptiota hakevalle henkilölle. Adoptionhakijan tulee olla täyttänyt 25 vuotta, ja jos adoptoitava on alaikäinen, hakijan ikä ei saa ylittää 50 vuotta. Lapsen ja hakijan välisen ikäeron on oltava vähintään 18 vuotta ja enintään 45 vuotta.
Jotkuthan nusaisevat vain sen yhden kerran, mukilastakin voi yrittää, jos oman haluaa. Mites sijaissynnyttäjä?
Saanko käydä harrastamassa seksiä muualla?
T.ylipainoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen adoptiolainsäädännössä on sekä vähimmäis- että enimmäisikärajat adoptiota hakevalle henkilölle. Adoptionhakijan tulee olla täyttänyt 25 vuotta, ja jos adoptoitava on alaikäinen, hakijan ikä ei saa ylittää 50 vuotta. Lapsen ja hakijan välisen ikäeron on oltava vähintään 18 vuotta ja enintään 45 vuotta.
Jotkuthan nusaisevat vain sen yhden kerran, mukilastakin voi yrittää, jos oman haluaa. Mites sijaissynnyttäjä?
En ole ottanut selvää adoptioasiasta, jotta osaisin ottaa kantaa. Sanoisin kuitenkin, että ajatuksessa on ollut oman lapsen saaminen. Kaunista kumppania tähän ei tarvita, vaan mukava ja fiksu. Taloudellisesti on mahdollista hankkia lapsi myös muuten kuin perinteisin menetelmin. Tai ainakin toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko käydä harrastamassa seksiä muualla?
T.ylipainoinen nainen
Toivoisin naisen olevan sen verran aikuinen ja kypsä, että jättäisi tällaiset pois. En halua talouteeni mitään kummallisia suhteita, mustasukkaisia rakastajia tai sukupuolitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen?
En ole pitkään aikaan tutustunut naiseen, jonka BMI olisi alle 25. Siitä on jo vuosikausia. Siksi.
En oikein saa kiinni, miten aloituksen asiat liittyvät toisiinsa. Oletko ap siis aseksuaali ja etsit naista, joka ei halua seksiä? Ja jostain syystä ajattelet, että ylipainoinen nainen voisi olla sellainen, joka suostuu tällaiseen suhteeseen? Vai onko sulla kuitenkin kiinnostusta normaalipainoisiin naisiin, mutta ajattelet, että et heitä pysty saamaan? Onko sulla ajatuksena, että tämän lapsentekoparisuhteen ohella olisi muita seksisuhteita jommalla kummalla? Vai mikä tämä kuvio oikein on?
Joka tapauksessa, jos haluat seksittömän parisuhteen ilman sivusuhteita, niin etsi aseksuaalia naista suoraan. Heitä on - muistaakseni 80% aseksuaaleista on naisia, joten jollekin aseksuaalille heteroromanttiselle naiselle olisit harvinainen helmi.