En katso naisia sillä silmällä
Olen parisuhteessa elävä mies ja en katso ketään muuta naista kuin kumppaniani sillä silmällä. Miksi katsoisin ? En viitsi ketään katsoa sillä silmällä. Turhaan katsoisin.
Ja olen hetero ja harrastamme kumppanini kanssa seksiä satoja kertoja vuodessa.
Kommentit (7)
Ja mitäköhän vit.. ap me tehdään tällä tiedolla?
Miten sinä onnistut olemaan sillä silmällä katsomatta ? Naiset kun ovat niin hyvän näköisiä . Etenkin nyt kesä aikaan . Eihän sellaista itsekuria ja tahdon voimaa löydy oikein mistään.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä onnistut olemaan sillä silmällä katsomatta ? Naiset kun ovat niin hyvän näköisiä . Etenkin nyt kesä aikaan . Eihän sellaista itsekuria ja tahdon voimaa löydy oikein mistään.
Olen asian päättänyt, en katso sillä silmällä, koska se on täysin turhaa.
Mietin vaan omia asioitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ap kunnon hedonistiltä, onnea valitsemalla tielläsi!🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ap kunnon hedonistiltä, onnea valitsemalla tielläsi!🤣
Miksi katselisin turhaan ketään ? En viitsi katsoa enää. Ei tuosta mitään saa, joten en enää katso sillä silmällä.
Millä silmällä? Ai "sillä" silmällä? Katselet kumppaniasi vaan? Tykkääkö hän katoa "sitä" silmääsi, kun näytät sitä hänelle?
Okei.