Puoliso on ilkeä, jatkuvasti töissä jne
En tiedä mitä tehdä. Oon jotenkin tosi lamaantunut meidän tilanteesta.
Mulla on yrittäjämies, jota rakastan valtavan paljon. Ollaan oltu yhdessä jo noin 20v. Ongelma on, että työ vie kaiken puolisoni ajan. Hän ei vastaa mun viesteihin, ei soita kuin jos mun täytyy hoitaa joku asia hänen puolestaan, me ei käydä enää missään. Hän puhuu jatkuvasti vain työasioita niinä vähinä tunteina kun on kotona. Jos tarviin jotain apua jossain, hän ei auta jne. Hän lupasi että asiat muuttuu ja tästä on nyt jo useampi vuosi. Eikä mitään tapahdu. Tunnen olevani huono kun mun seura ei kiinnosta, ja tunnen jääneeni täysin yksin. Olen alkanut epäillä että olisi joku toinen mutta ei minulla ole todisteita sellaisesta. Joka kerta kun olen yllättävinä aikoina poikennut työpaikalla, hän on ollut siellä ihan vaan töissä eikä työ ole semmosta, että siellä olisi muita silloin. Kun sanoin tästä kaikesta tänään niin hän sanoi vaan että pitäiskö mun vaihtaa lääkitystä ja että ei ole normaalia epäillä mitään.
No ehkä ei, ehkä ei ole muita kuin tuo työ mutta minä oon kyllä tähän ihan loppu. Mitä voi tehdä muutakuin erota?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko töihin meno, niin ei käy aika pitkäksi? Voisit myös ymmärtää miestäsi paremmin, jos olisit itsekin töissä.
Olin töissä, mutta kaikki illat olin yksin. Tein kotihommat ja laitoin ruoan pöytään toiselle valmiiksi. Lopulta erosin, kun en nähnyt mitään järkeä olla parisuhteessa, jossa ei ole mitään yhteistä aikaa. Eri
Miksi teit noin, että ruuat pöytään valmiiksi, kun ei arvostanu?!
No pitihän mun itekin syödä, niin sama laittaa toisellekin. Ei minua se ruoanlaitto haitannut, kun tykkään laittaa ruokaa, mutta se että toista piti aina odottaa tulemaan kotiin ilta myöhään. No yhdessä käytiin kyllä lomareissuilla, mutta "yllättäen" hänen asiakkaitaan sattuikin olemaan just sillä paikkakunnalla ja ei muuta kuin palaveria asiakkaan kanssa kesken loman.
Ap, luethan otsikkosi ensimmäinen virke, ja päättele siitä miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen minullekin tuli mieleen. 2 liittoa takana ja kumpikin mies petti. Kolmatta miestä ei tule! Pitkään etsin syytä itsestäni, mutta jos toisella on heikko itsetunto niin en sitä voi loputtomasti pönkittää.
Nyt sinkkuna olen yllättynyt, miten monet ukkomiehet haluaisivat jalkavaimokseen. En voisi ikimö arvostaa jonkun toisen aviomiestä.
Miehillä pitää olla se kalsarien pesijä kotona ja se pimu joka pönkittää heidän itsetuntoaan.
Miehen pettämisellä on jokin syy, aina. Mulla se oli juuri se yleisin eli kotona pihtaava vaimo. Ja en ollut mikään tuhkamuna, muille kyllä kelpasi. Nyt on asiat paremmin uuden kanssa.
Miksi haluat olla ILKEÄN puolison kanssa?
Mikä sinun varsinainen ongelmasi on?
Rakastat, mutta et saa vastarakkautta? Epäilykset vai mikä? Olisiko joku paremmin, jos eroaisitte? Ikävältä kuulostaa ehdotus lääkityksen vaihtamisesta, vai onko sinulla oikeasti olemassa sellainen mielialalääkitys, joka voi vaikuttaa?
Elämä on valintoja. Sinä itse päätät, riittääkö sinulle nykyinen tilanne, että saat kuitenkin elää rakastamasi ihmisen kanssa, vai haluatko mahdollisuuden parempaan parisuhteeseen jonkun muun kanssa.
Outoa, että olet noin kiintynyt mieheen, joka ei välitä sinusta. Luulisi, että se olisi ykkös prioriteetti suhteessa.