Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia kiinnostaa ne miehet jotka kohtelee naista huonosti?

Vierailija
04.06.2025 |

Naiset valitsee aina miehet sen perusteella minkä näköinen mies on ja mitä mies tekee työkseen, miksi naiset ei halua kilttiä miestä? Mies joka ei lyö eikä aseta naisille rajoja on naisille kuin ilmaa.

Naiset kun valitsee miehen pinnallisten asioiden perusteella niin miksi sitten naiset valittaa miehen luonnetta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hyvännäköinen voisi olla kiltti?

Itse haluan miehen joka kunnioittaa naisen itsemääräämisoikeutta ja tilaa esim. Ei vaadi ilmaisseksejä eikä omaa naisvihamielisiä ajatuksia.

Oho, ei yhtään miestä jäljellä, no voi voi.

Mutta sinä tarjoat ilmeisesti vain maksullisseksejä? Minkä se tekee sinusta? Alkaa h:lla.

22/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tosi komea mutta ei ole koskaan ollut missään tappelussa saati lyönyt tai kaltoinkohdellut minua. Palstakatkerot miehet haluavat vetää mutkat suoriksi koska eivät ole kiinnostuneita kehittämään itseään ihmisinä vaan haluavat kaiken tulevan heille kuin manulle illallinen.

Vierailija
24/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset pjaskat kiinnosta ketään koskaan. Oikeesti !!! Ite en sellaista käyttäytymistä siedä !!!!!! Keneltäkään. 

Vierailija
25/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa TikTok beware.narcissistic 

Nimessä ei ole kirjoitusvirhettä, vaan tuo on ko. kanavan nimi

Vierailija
26/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on tosi komea mutta ei ole koskaan ollut missään tappelussa saati lyönyt tai kaltoinkohdellut minua. Palstakatkerot miehet haluavat vetää mutkat suoriksi koska eivät ole kiinnostuneita kehittämään itseään ihmisinä vaan haluavat kaiken tulevan heille kuin manulle illallinen.

Älä projisoi omia tajunnansisältöjäsi toisiin ihmisiin. Et SINÄ tiedä, mitä toisten päässä liikkuu. Projisoivat ihmiset ovat älykkyydeltään alhaisemmalla tasolla ja siksi kuvittelevat tietävänsä kaiken muista ihmisistä. 

P.S. Sääliksi käy miestäsi, kun on valinnut noin yksinkertaisen naisen itselleen. Tai voihan tietysti olla, että miehesi on yhtä tyhmä kuin sinäkin.

Vierailija
27/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan arkitodellisuudesta vieraantunut käsitys. Silloin kun oma elämä oli retuperällä ja tuli liikuttua huonossa seurassa missä oli noita väkivaltaisi ja sekopäisiä miehiä, heistä oli kiinnostunut tasan yhtä moniongelmaiset naiset mitä itse olivat. Ja siltikin, minä joka en ole koskaan väkivaltainen ja muutenkin pyrkinyt aina kohtelemaan ihmisiä hyvin, olin noissakin piireissä hyvin haluttu.

Vierailija
28/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on yleensä kiltti ja huomioonottavaa alussa.

Voi kun ne sanoiski ekalla näkemällä että "nii muuten, tykkään vetää alkaa pataan, eihän haittaa?"

Kyllä. Persoonallisuushäiriöiset on alussa hurmaavia ja ihania, kilttejä. Myöhemmin alkaa kylmää-kuumaa-kohtelu, joka tutkimusten mukaan voi koukuttaa samalla lailla kuin huumeet. Ei sitä ymmärrä jos ei ole itse kokenut. 

Vierailija
29/29 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaiset pjaskat kiinnosta ketään koskaan. Oikeesti !!! Ite en sellaista käyttäytymistä siedä !!!!!! Keneltäkään. 

Kummasti jollain Chris Brownilla riittää naisia vaikka kaverin väkivaltaisuus on ihan oikeudessakin asti todettu. Rihannakin palasi tuon jätesäkin luo uudelleen ja uudelleen.