4 täytettä mitä haluat pizzaasi
Jauheliha, pepperoni, jalapeno ja sinihomejuusto.
Kommentit (219)
Tämä on ihan pakko kertoa, menin kerran kotipizzaan ja pyysin pizzaani silottisipulia.
Vastaus asiakaspalvelijalta oli: meillä ei ole silottisipulia, mutta meillä on punasipulia. Silottisipuli on punasipulin toinen nimi. Minulle punasipuli on ihan ok.
miksi puhvelinmaitomozzarrella on haaskausta pizzaan?
Mihin sitä sitten käytetään jos pizza on liian aliarvoinen ruoka käyttää sitä?
Kana, sipuli, ananas ja jos vielä neljäs tarvitaan niin feta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan pakko kertoa, menin kerran kotipizzaan ja pyysin pizzaani silottisipulia.
Vastaus asiakaspalvelijalta oli: meillä ei ole silottisipulia, mutta meillä on punasipulia. Silottisipuli on punasipulin toinen nimi. Minulle punasipuli on ihan ok.
Höpö höpö.
Kebab, sipuli, ananas (tuplajuusto)
Tupla ananas, katkarapu ja extra juusto.
Salami, paprika, feta ja punasipuli
kinkku,kana,ananas ja aurajuusto.
Tuplajuusto, tuore tomaatti (isoina siivuina), sipuli, valkosipuli (paljon) + oregano.
Vierailija kirjoitti:
AP:n täytyy olla joku pizzayrittäjän keino kalastella tietoja mitä täytteitä ihmiset haluavat pizzaansa, jota voi luoda myyviä makuja.
Voin antaa todella myyvän,maukkaan yhdistelmän, kunhan hinnasta sovitaan.
Eikös nää aika perinteisiä kuitenkin enimmäkseen ole (jos jätetään pois noi piisaminlihat sun muut mukahauskat ehdotukset). Eikä ykskään pizzayrittäjä varmaan ota listoilleen jotain pinjansiemen-kalamaripizzaa, tuskin kova menekki.
Kinkku, katkarapu, herkkusieni, tonnikala, sinpukat, valkosipuli
Katkarapu, herkkusieni, aurajuusto: ne riittävät minulle, HERKULLISTA JUHANNUSTA VAAN KAIKILLE!
Tonnikala, katkarapu, simpukka ja herkkusieni.
Kana, ananas, aurajuusto ja valkosipuli
Lohi, punasipuli, vähän valkosipulia ja tuore tomaatti.
kana, aura, persikka, valkosipuli
Katkarapu, tonnikala, fetajuusto, aurajuusto.
4 täytettä ei ole liikaa, jos tilataan Kotipizzasta.
Kotipizzassa on niin vähän täytteitä ettei 4 ole liikaa, jos halua syödä muutakin kuin pizzanpohjaa ja tomaattikastitta.
Oikeasti, Kotipizzan täytteet on vähentynyt todella paljon, mitä ne ovat joskus olleet.