Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shoppailuvinkkejä Pariisiin?

23.03.2007 |

Hieman näin ajoissa kyselen, mutta matka on nyt varattuna kesäksi ja täysi innostus päällä! Hyvän ystävättereni kanssa menossa ja tarkoitus keskittyä täysillä shoppailuun, kahviloihin ja itsensä hemmotteluun :). Sopivasti olemme ilmeisesti kesäalejen alkumetreillä paikalla. Lähinnä olen kauniiden vaatteiden perään niin lapsille kuin itselle sekä sisustusputiikit houkuttavat. Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan, alan jo laitella must-kohteita ylös!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki vintage-henkinenkin kiinnostaa, eli olen kiitollinen mikäli joku osaa vinkata jotain hyvää katutoria tai vastaavaa!

Vierailija
2/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaisi auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.colette.fr

supersuosittu putiikki, josta löytyy muotia, lahjatavaraa, sisustusjuttuja jne

www.lebonmarche.fr

hieno tavaratalo täynnä shop-in-shopeja, äläkä missa heidän herkkukauppaansa la grande epicerie, aivan upea!

www.buddhabar.com

legendaarinen, levyjä voi ostaa muualtakin. Jos kiinnostaa, kannattaa laittaa pöytävaraus jo vetämään iste buddha bariin, muitakin ravintoloita kuuluu samaan konserniin - " makee" paikka! (omistajapariskunnan nainen on suomalainen)

Ja sitten tietysti tavaratalot, Lafayette ja Printemps, niistä löytyy vaikka mitä. Tietty löytyy paljon edullisia ranskalaisia lastenvaateketjuja kuten Camaieu, Kiabi...sekä tietty Gap-liikkeitä, Disneykauppaa jne Champs Elyseellä muun muassa.

Oli myös yksi ihan kiva designer outlet la Piscine,mutta nyt en enää löytänyt sitä haulla, katsotaan jos löydän tiedot jostain muualta.

Vierailija
4/4 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tyhjentävästä vastauksesta! Putiikit kirjasin jo ylös ja Buddha Barin olin unohtanut kokonaan, aikoinaan sitä hehkutettiin kovasti Englannissa. Taidan laittaa jo varausta :)