Mies laittoi yli puoli pussia parmesaani yhteen pastalautaseen!
Eihän sitä kuulu kuin vähän ripotella mauksi ja koristeeksi päälle..
Kommentit (34)
En ihmettele, eihän semmonen parmesaaniraaste edes maistu jos ei laita puolta pussia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuuluu laittaa sen verran kuin haluaa, etkä sinä sanele mistä joku toinen tykkää. Mikä teitä naisia vaivaa?
Jos mies itse ostaa kaupasta parmesania monta pussia, voi syödä itse vaikka pussillisen. Muussa tapauksessa tuo käytös on niin mykistyttävän itsekästä, että minulle se riittäisi eron syyksi. Mies ahmii itselleen, eikä huomioi muita, kuvittelee ilmeisesti vaimon olevan äitinsä.
Naisille kasvaa viikset niistä juustoista . Hormoni juustoja. Vuohia ja puhveleita kuin muuta. Saat hormoniannoksen. Kasvaa karvat naamaan kuin reisiin. Mieshormoneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus lautasella. Parmesaani on älyttömän rasvaista,
Eikö ole jännää, että niissä maissa joissa syödään eniten rasvaisia juustoja on vähiten sydänkohtauksia?
Juu, koska syövät paljon kasviksia, kalaa ja öljyjä.
Noinhan siinä käy, kun ei raaskita ostaa tarpeeksi tarvikkeita. Sitten lasketaan joka gramma, ettei vaan kukaan ota mitään liikaa. Ei noin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään rasva ei ole se mikä niitä sepelvaltimoita tukkii.
Se on tärkeää vahtia tarkkaan kumppaninsa tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä laita Pizza Hutin buffassa aina koko purkillisen koska pohja on ylipaksu ja täytteitä suht vähän.
Onko Pizza Hutissakin buffet? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole jännää, että niissä maissa joissa syödään eniten rasvaisia juustoja on vähiten sydänkohtauksia?
Korrelaatio ei ole kausaatio.
NAMI NAMI PARMESAANIA; ITSE LAITTAISIN SITÄ KOKO PUSSIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuuluu laittaa sen verran kuin haluaa, etkä sinä sanele mistä joku toinen tykkää. Mikä teitä naisia vaivaa?
Jos mies itse ostaa kaupasta parmesania monta pussia, voi syödä itse vaikka pussillisen. Muussa tapauksessa tuo käytös on niin mykistyttävän itsekästä, että minulle se riittäisi eron syyksi. Mies ahmii itselleen, eikä huomioi muita, kuvittelee ilmeisesti vaimon olevan äitinsä.
Voi hemmetti mitä pascaa kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laita Pizza Hutin buffassa aina koko purkillisen koska pohja on ylipaksu ja täytteitä suht vähän.
Onko Pizza Hutissakin buffet? 🤔
Joissakin on.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-parhaat-parmigiano-reggiano-…
Saa, mutta huonohan tuo on.