Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotatko helposti milloin olet oikeasti ihastunut vs ihastunut ihastumisen tunteeseen?

Vierailija
04.06.2025 |

Otsikossa kysymys. Oletko mies vai nainen? Pakko sanoa, että tuon erottaminen on itselle aivan yllättävän hankalaa. Ja se ei todellakaan helpota sen oikean löytämistä. Tykkään helposti monenlaisista ihmisistä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joko olen tai en ole ihastunut. Ei minulla ole pelkkää ihastumisen tunnetta ilman että olisin oikeasti ihastunut. 

Vierailija
2/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekaan tuttu konsepti. Hyvin harvoin ihastun kenenkään ja kun odotan tovin, niin sekin menee ohi. Ihastuminen ei ole mikään pelkästään mukava asia vaan pahimmillaan häiritsee muuta elämää ja aiheuttaa myös mustasukkaisuutta ja epävarmuutta. Aika hirveää pahimmillaan. Tietysti hetkittäin ihanaa, mutta ei ehkä sen arvoista että ehdoin tahdoin haluaisin ihastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh varmaan ihastuisin useammin, jos ihastuisin ihastumisen tunteeseen :D

En ihastu todellakaan joka vuosi tai edes joka toinen vuosi.. voi mennä helposti monta vuotta.

Nainen olen.

Vierailija
4/4 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tällaista ongelmaa. Ihastun hyvin harvoin ja silloin tunne kestää aina vuosia, vaikkei rakkaudeksi etenisikään. 

Ihastuminen on tietysti kiva tunne, mutta en minä muitakaan kivoja tunteita kuvittele itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän