Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Petin" vaimoa hierontapalveluissa, kohtuuttomat seuraukset?

Vierailija
04.06.2025 |

Olen säännöllisesti käynyt hierotuttamassa itseäni ammattilaisilla, nyt tämä tuli vaimoni tietoon. Kyseessä on palvelu, jota ostan, koska pakko on. Ihan näillä spekseillä (esim. eturauhanen ja simpsakka asiakaspalvelija) ei maksamatta saa eli kyseessä on hammashoitoon/ fysioterapiaan verrattava seksuaaliterveyden palvelu. Vaimon mielestä "petin", on vauhkona ja sekaisin, kokee tulleensa syvästi loukatuksi, on täysin rikki. Kohtuuttomasti vaimo hakemassa nyt heti avioeroa eli käytännössä kaikki jakoon. Olen käytännössä rakentanut omin käsin esim. kesähuvilamme, nytkö tämäkin pitäisi jakaa näin mitättömän syyn takia? Olen valmis tulemaan sen verran vastaan, että jätän palvelut ja keskityn alan lehtiin ja elokuviin ym. vaikka nukkeihin, kunhan ei tarvitse kaikkea jakaa. Vaimo ei tunnetyrskyssään näytä rauhoittuvan eikä lepy. Missä näitä voi sovitella? En puolta omaisuudestani tämän takia anna, vaikka haluaisikin erota. Jos omaisuus saadaan jaettua tasapuolisesti, niin huomattavasti helpompi suhtautua tähän vaimon tempaukseen eli menköön sitten, jos näin parhaaksi näkee.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mitään pettämistä ole. Hyvinkin monelle miehelle annetaan lääkärissä ohjeita stimuloida eturauhasta tai vähintään kaksi-kolme orgasmia viikossa.

Mutta kerroppa se naissukukunnalle! Asia on ihan tosi, naiset yleensä tuntevat toimenpiteen erittäin vastenmieliseksi! On ihan turha puhua seksuaaliterveydestä! Parasta olis kai pitää turpansa kiinni ja kieltää kaikki.

Vierailija
82/84 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on lääkärissä pari kertaa kirjanoppinut työntänyt sormet anaaliin ja pyöritellyt siellä.

Vaimolle kerroin, ei riehaantunut. Naisia on niin moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset vaa osaa tai ymmärrä. Parempi elää ilman heidän seuraa.

Vierailija
84/84 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mökkijuhannus pilalla, vaimo löytänyt jonkun lohduttajan. Haluaa tuoda lapsille näytille. Ihan sama muuten, mutta ei tarvitse minun kesäpaikalla kenenkään roikkuvaihosen harrastaa mitään äheltämistä. Menee maku itseltäkin seksiin ja koko elämään, jos joudun mitenkään liittämään vaimon ja seksin yhteen. Suorastaan puistattava. Oksettava ajatus. Minähän vietän sen juhannuksen siellä perinteisesti, saa vaikka kenet ukkelit tuoda saunotettavaksi, mutta minkäänlaista teennäistä ja tekaistua hempeilyä en halua nähdä.