Taas AMK valmistujaisissa ihmisillä pukuja päällä.
Luulevatko ne että AMK valmistuminen on jotenkin hienoa? 🤣🤣🤣
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijakkaa. Ap paikalla legginseissä ja tunikassa? Oletko esim. siivoojana AMKissa vai mistä tiedät?
Ajoimme uudella Mercedeksellä mieheni kanssa ohi. Hän on DI ja huomasi tarkoilla silmillään kuinka siellä "juhlitaan".
Ette ajaneet, ei ole, ei huomannut.
AMK kiukuttelee. Älä suotta. Kyllä teitäkin tarvitaan. Jonkun pitää tehdä ne vähempiarvoiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Persut vois tosiaan kastroida teini-iässä.
Aa, tästäkö syystä vihervasemmisto kannattaa steriloivia "hoitoja" lapsille? Niistä voi kasvaa persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustollo ei ymmärrä, että opiskelujen saattaminen päätökseen on hienoa. Onnittelut kaikille valmistuneille!
Onhan se "hienoa" kun on päässyt AMK opinnot läpi. Oikeasti hienoa on kun on DI tutkinto.
ZSe ei tee sinusta eikä sun olemattomasta ukostasi yhtään sen parempaa ihmistä kuin me muut.
Samalla lailla käy pas*kalla kuin me muutkin!
Ps naapurin veli oli tippa-inssi...veti nojoo, en viitti sanoo, ei ole enää kirjoilla näissä hiippakunnissa!
Tippa-inssi? Joku alkoholisti? Ikävä, että AMK koulutus saa ihmisen noin masentuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ylimielinen idiootti. Koulusta valmistuminen on iso asia jokaiselle. Pukeutuminen juhlan mukaisesti on asiallista. Itse voit jatkaa hupparilinjalla jos haluat.
Hyi.... Miksi sinä minua luulet???? Minulla on miehenä DI. Me pukeudumme hienosti hienohin juhliin. AMK juhliin laitamme vähemmän hienoa.
Työpaikkani toiseksi ylin pomo on amk-inssi. Sitten joku pahainen rivi-insinööri on DI. Ei se tutkinto tuo osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijakkaa. Ap paikalla legginseissä ja tunikassa? Oletko esim. siivoojana AMKissa vai mistä tiedät?
Ajoimme uudella Mercedeksellä mieheni kanssa ohi. Hän on DI ja huomasi tarkoilla silmillään kuinka siellä "juhlitaan".
Ja sit sä heräsit.
Hae lisää kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ylimielinen idiootti. Koulusta valmistuminen on iso asia jokaiselle. Pukeutuminen juhlan mukaisesti on asiallista. Itse voit jatkaa hupparilinjalla jos haluat.
Hyi.... Miksi sinä minua luulet???? Minulla on miehenä DI. Me pukeudumme hienosti hienohin juhliin. AMK juhliin laitamme vähemmän hienoa.
Työpaikkani toiseksi ylin pomo on amk-inssi. Sitten joku pahainen rivi-insinööri on DI. Ei se tutkinto tuo osaamista.
Rivi-insinööri??? Sellainen ei ole Aito DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippojakin on monenlaisia. Monet ei pääse projekti-inssistä koskaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit.
Hae lisää kaljaa.
Mieheni juo käsintehtyjä saksalaisia huippuoluita. Minä itse juon mieluummin shampanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippojakin on monenlaisia. Monet ei pääse projekti-inssistä koskaan eteenpäin.
Ehkä ne ovat niitä jotka olisivat saaneet jäädä AMK tasolle. Heidän henkiset kykynsä eivät riitä parempaan. Ikävää kun tällaiset pilaavat maineen jonka ansioituneet ja henkisesti kypsät DI nerot ovat luoneet.
Hienoa että siellä edes pukeudutaan asiaan kuuluvasti. Valmistuvat sentään jo ammattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustollo ei ymmärrä, että opiskelujen saattaminen päätökseen on hienoa. Onnittelut kaikille valmistuneille!
Onhan se "hienoa" kun on päässyt AMK opinnot läpi. Oikeasti hienoa on kun on DI tutkinto.
Tunge se DI hanuriisi, ääliö.
Meillä ei ole tuollaista kansanomaista soitinta kotonamme. Meillä on valkea flyygeli.
AHTERI=HANURI= PERSUS= sun oma, kahdesta kappaleesta, se mistä....
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei saa olla noin ankara AMK opiskelijoille. 2/5 on hyvä arvosana. Ovathan he sentään opiskelleet. Mieheni ja muut kultivoituneet DI ihmiset ovat 5/5
Joo ovat ammattiinvalmistujaiset eikä vaan lakin esittelypäiivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunge se DI hanuriisi, ääliö.
Meillä ei ole tuollaista kansanomaista soitinta kotonamme. Meillä on valkea flyygeli.
AHTERI=HANURI= PERSUS= sun oma, kahdesta kappaleesta, se mistä....
En ymmärrä AMK kieltä. Se on liian yksinkertaista.
Huvittavinta on mielestäni nämä ammattikoulusta valmistuvien "teekkarilakit" eli jos jonkinlaista tupsua ja väriä löytyy hatuista.
On nuorilla päällä juhlapuvut myös koulun päättäreissä peruskoulu lukiot kuin muut . Myös jouluna ja synttärijuhlilla. Myös häissä ja hautajaisissa. Kateelliset ei ehkä tiedä mutta kateus on syntiä.
Meidän kulttuurissa vietetään juhlia usein . Arjessa myös pukeudutaan tilanteen mukaan riippuen mikä harrastus tai työtehtävä. Ihmiskauppa on rikollista kuin myös panettelu on ihmisoikeus loukkaus.
Onnittelut kaikille amiksesta valmistuneille teitä tarvitaan. Hommia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kulttuurissa vietetään juhlia usein . Arjessa myös pukeudutaan tilanteen mukaan riippuen mikä harrastus tai työtehtävä. Ihmiskauppa on rikollista kuin myös panettelu on ihmisoikeus loukkaus.
Tutkimme yhdessä DI mieheni kanssa tätä tekstiä. Saimme ehkä lopulta selville mitä tässä tarkoitetaan. Olemme tottuneet kieliopillisesti laadukkaampaan tekstiin.
ZSe ei tee sinusta eikä sun olemattomasta ukostasi yhtään sen parempaa ihmistä kuin me muut.
Samalla lailla käy pas*kalla kuin me muutkin!
Ps naapurin veli oli tippa-inssi...veti nojoo, en viitti sanoo, ei ole enää kirjoilla näissä hiippakunnissa!