Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko älykello turhake vai mihin kaikkeen käytätte sitä?

Vierailija
04.06.2025 |

Eikös tuo vaadi aina puhelimen kaveriksi mukana toimiakseen esim lenkillä. Tietenkin ajan näyttää sekä sykkeen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tämä toimii aktiivirannekkeena. Reitin,matkan ja sykkeen mittaa. Olen nyt noin 10000 askelta päivässä saanut kasaan. Tuloksia on tullut ja laihdutus etenee.

Vierailija
22/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan kiva koriste tossa pöydällä kunhan muistaa välillä pyyhiä pölyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta varsinaisesta älykellosta, mutta sykemittari mulla on ollut melkein kokoajan viimeisen 20 vuoden ajan.

Nykyään kun vielä saa unen aikaiset sykkeet, niin niistä voi päätellä hieman palautumisen tasoa.

Oikeastaan tärkein ominaisuus on se, että voi lenkillä seurata sykkeitä ja sen avulla pitää harjoituksen halutun tehoisena. On yllättävän vaikeaa ilman sykemittaria, mutta toisaalta suurimmalle osalle ihmisistä sillä ei ole merkitystä. Jos haluaa välillä treenata vaikkapa maratonille tavoitteellisesti, tuollainen on oiva apuväline siihen. Muuten sen rahan voi käyttää fiksumminkin.

Vierailija
24/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun digitaaliset rannekellot olivat ja ovat hyödyllisempiä. Nettiä ei tarvitse tunkea joka laitteeseen ja kodinkoneeseen.

Vierailija
25/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan unen laatua. Toiseks voin tarkistaa kellolla, jos mulle tulee viesti tai puhelu.

Vierailija
26/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia ollut, enkä luopuisi. Mutta ihmiset saa olla ilmankin, ei se minun asia ole eikä taas muiden asia minun älykello 

27/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän älykelloa jatkuvasti, vaikka en ennen ymmärtänyt, mihin sitä tarvitaan. Kun juoksen, minun ei tarvitse ottaa puhelinta mukaan, koska kellossani on sisäänrakennettu GPS ja se synkronoituu myöhemmin puhelinsovelluksen kanssa. Ostin sen globy.com. Lisäksi voin kuunnella musiikkia suoraan kellosta Bluetooth-kuulokkeiden kautta, jos lataan kappaleet etukäteen. Ja on kätevää saada ilmoituksia ei tarvitse ottaa puhelinta esiin joka kerta katsoakseni, kuka kirjoittaa tai soittaa.

Se on todella kätevää , ennen kuin kokeilet itse, et ymmärrä mistä puhun.

älä koskaan anna periksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi